Název: Design of a graphics architecture bridging the gap between modeling and rendering
Autoři: Fellner, Dieter
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1996, vol. 4, no. 1-2, p. 420.
Datum vydání: 1996
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1996/wscg96.htm#abs
http://hdl.handle.net/11025/15980
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: grafický design;modelování;vykreslování
Klíčová slova v dalším jazyce: graphic design;modelling;rendering
Abstrakt v dalším jazyce: 3D graphics had - and still has - not yet become a mainstream technology for everyday application and user interface development. The major reason being that software libraries available did not provide a programming model appropriate for widespread use by developers who are not necessarily experts in 3D graphics programming.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 4, number 1-2 (1996)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Fellner_96.pdfPlný text146,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15980

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.