Název: On average-case complexity of ray tracing algorithms
Autoři: Márton, Gábor
Szirmay-Kalos, László
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1995, vol. 3, no. 1-2, p. 187-196.
Datum vydání: 1995
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1995/wscg95.htm
http://hdl.handle.net/11025/16035
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: sledování paprsku;akcelerační techniky;prostorová mřížka;teorie pravděpodobnosti
Klíčová slova v dalším jazyce: ray tracing;acceleration techniques;spatial grid;probability theory
Abstrakt v dalším jazyce: A theoretical framework for analyzing average-case time and storage complexity of ray tracing acceleration techniques is introduced by means of homogeneous spatial Poisson point processes. Then, as a demonstrative example of its application, the expected query time of the widely known technique based on a regular spatial grid is analyzed. Finally, an interpretation of the results is presented within the context of probability theory.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 3, number 1-2 (1995)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marton_95.pdfPlný text1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16035

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.