Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorNiepel, Ludovít
dc.contributor.authorMartinka, Jozef
dc.contributor.authorFerko, Andrej
dc.contributor.authorEliass, Pavol
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2015-09-29T12:36:58Z
dc.date.available2015-09-29T12:36:58Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationJournal of WSCG. 1995, vol. 3, no. 1-2, p. 209-217.en
dc.identifier.issn1213-6972 (print)
dc.identifier.issn1213-6980 (CD-ROM)
dc.identifier.issn1213-6964 (online)
dc.identifier.urihttp://wscg.zcu.cz/wscg1995/wscg95.htm
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16040
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherVáclav Skala - UNION Agencycs
dc.relation.ispartofseriesJournal of WSCGen
dc.rights© Václav Skala - UNION Agencycs
dc.subjectvykreslovánícs
dc.subjectpolygonální scénacs
dc.subjectalgoritmycs
dc.titleOn scene complexity definition for renderingen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis paper introduces one way how to define in a mathematically correct way the complexity of the polygonal scene for rendering. This complexity allows to compare previously incomparable rendering algorithms via computing the complexity of various scenes, and give the more rigid solution of other related problems. The advantages of this unified approach are discussed.en
dc.subject.translatedrenderingen
dc.subject.translatedpolygonal sceneen
dc.subject.translatedalgorithmsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 3, number 1-2 (1995)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Niepel_95.pdfPlný text1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16040

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.