Název: Internetový marketing v neziskové organizaci
Další názvy: Internet marketing in nonprofit organization
Autoři: Bachmann, Pavel
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 33-40.
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16199
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: internet;marketing;neziskovky;Česká republika
Klíčová slova v dalším jazyce: internet;marketing;nonprofits;Czech republic
Abstrakt v dalším jazyce: Internet marketing is turbulently developing area today, including the non profit sector. For many nonprofits the Internet represents an important opportunity to build awareness of the organizations as well as to conduct fundraising activities. The presented study points out to the specific Internet marketing tools in the non profit sector. In the future, we can assume that the effects of different marketing tools like SEO, PPC or online donations due to technological progress will gradually diminish. The success of the organization will likely be more dependent on the ability of communication through social media.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2012)
Číslo 1 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bachmann.pdfPlný text181,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16199

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.