Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVondrášková, Marika
dc.contributor.authorTlučhoř, Jan
dc.date.accessioned2015-10-06T07:47:07Z
dc.date.available2015-10-06T07:47:07Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 57-61.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttp://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16202
dc.format5 s.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesTrendy v podnikánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectturismuscs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.titleHodnocení webových stránek vybraných cestovních kancelářícs
dc.title.alternativeWeb site evaluation of selected tour operatorsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper presents the application of internet marketing in the tourism sector. This case study is aimed to web site evaluation of selected tour operators in the Czech Republic. The paper tries to evaluate the current situation and to identify some recommendations for the web sites of tour operators.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedweb siteen
dc.subject.translatedcase studyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KEM)
Číslo 1 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vondraskova.pdfPlný text1,11 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/16202

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.