Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorVondrášková, Marika
dc.contributor.authorTlučhoř, Jan
dc.date.accessioned2015-10-06T07:47:07Z
dc.date.available2015-10-06T07:47:07Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 57-61.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttp://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16202
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesTrendy v podnikánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectturismuscs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.titleHodnocení webových stránek vybraných cestovních kancelářícs
dc.title.alternativeWeb site evaluation of selected tour operatorsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper presents the application of internet marketing in the tourism sector. This case study is aimed to web site evaluation of selected tour operators in the Czech Republic. The paper tries to evaluate the current situation and to identify some recommendations for the web sites of tour operators.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedweb siteen
dc.subject.translatedcase studyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KEM)
Číslo 1 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vondraskova.pdfPlný text1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16202

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.