Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorMičík, Michal
dc.date.accessioned2015-10-07T13:19:26Z
dc.date.available2015-10-07T13:19:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2014, č. 3, s. 5-13.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttp://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2014-clanek-1.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16327
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesTrendy v podnikánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectWeb 2.0cs
dc.subjectUGCcs
dc.subjectsociální média v České republicecs
dc.titleSvět sociálních médií a možnosti jeho využití pro obchodcs
dc.title.alternativeSocial media world and its prossibilities for businessen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedSocial media, Web 2.0 and UGC are terms, that many marketers and academic researchers know, still they use them imprecisely and interchangeably. The terms are closely related and independent, however, it is necessary to clarify individual nuances between their meanings in order to be understandable to everyone from the worldwide marketplace. The aim of this paper is to explain the differences between terms from the social media world mentioned above, present possibilities of social media use and analyze their significance in the world of business. To achieve this aim, a technique of meta-analysis is used. The paper also shows partial results of research concerning the importance of social media for online customers and social media use in companies on B2C market in the Czech Republic.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedWeb 2.0en
dc.subject.translatedUGCen
dc.subject.translatedsocial media in the Czech Republicen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2014)
Články / Articles (KMO)
Číslo 3 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Micik.pdfPlný text812,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16327

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.