Název: | Štatistická analýza kvality Fe-Zn povlakovaných plechov pre automobilový priemysel |
Další názvy: | Statistical analysis of the quality of Fe-Zn coated sheets for automotive industry |
Autoři: | Výboch, Jozef Výrostek, Marek Evin, Emil |
Citace zdrojového dokumentu: | Strojírenská technologie Plzeň 2011: sborník abstraktů: IV. ročník mezinárodní konference konané ve dnech 25.- 26.1.2011 v Plzni. Vyd. 1. Plzeň: ZČU v Plzni, 2011, s. [1-6]. ISBN 978-80-7043-934-0. |
Datum vydání: | 2011 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní. Katedra technologie obrábění |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/16404 |
ISBN: | 978-80-7043-934-0 |
Klíčová slova: | statistické metody;povlakované plechy;kvalita;optimalizace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | statistical methods;coated sheets;quality;optimalization |
Abstrakt v dalším jazyce: | The demands of the automobile industry for the formability, weldability and lacquering
of galvanized steel sheet for exterior body panels are constantly growing. To meet these
requirements "tailored production of galvanized sheets" can be achieved by sophisticated
optimization procedures not only mechanical properties but also the phase composition of
coatings, coating thickness and surface microgeometry of sheet metal. In evaluating the
capacity (suitability) of Fe-Zn galvanized sheets type "galvanneal" on the surface body parts
the principles of Six Sigma methods were applied. The character of used sheet metals has
been assessed from the perspective of requirements required by the Skoda Auto company for
microgeometry surface parameters (Ra and Pc). Náročné požiadavky automobilového priemyslu nie len na hodnoty mechanických vlastnosti, ale aj na charakteristiky mikrogeometrie povrchu pozinkovaných plechov, charakteristiky lisovateľnosti, zvariteľnosti a lakovateľnosti je možné splniť sofistikovanými postupmi. Pri hodnotení spôsobilosti (vhodnosti) Fe-Zn pozinkovaných plechov typu „galvanneal“ na povrchové diely karosérie boli použité princípy metódy Six-Sigma. Spôsobilosť použitých plechov bola posudzovaná z aspektu požiadaviek na parametre mikrogeometrie povrchu (Ra a Pc) spoločnosti ŠKODA AUTO. |
Práva: | © University of West Bohemia |
Vyskytuje se v kolekcích: | Strojírenská technologie - Plzeň 2011 sborník příspěvků Strojírenská technologie - Plzeň 2011 sborník příspěvků |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vyboch.pdf | Plný text | 561,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16404
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.