Title: | Návrh 3D objektov pre volnočasové aktivity |
Other Titles: | Design 3D objects for leisure activities |
Authors: | Valent, Tomáš |
Citation: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [273-276]. ISBN 978-80-261-0519-0. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF http://hdl.handle.net/11025/16607 |
ISBN: | 978-80-261-0519-0 |
Keywords: | volnočasové aktivity;program 3ds Max;3D grafika;základní školy |
Keywords in different language: | leisure activities;program 3ds Max;3D graphic;primary schools |
Abstract in different language: | Publikovaný príspevok čitateľom zdôrazňuje upadajúcu tendenciu technických volnočasových aktivít. Poukazuje na problém efektívneho využívania voľného času žiakov základných škôl. Stručne charakterizuje program 3ds Max, ktorý je určený pre tvorbu 3D grafiky, vizualizácií a animácií. Príspevok následne uvádza uplatnenie priestorových návrhov v praxi v Centrách voľného času. Published contribution stresses the declining trend of technical leisure activities. Stresses the need for manual skills in elementary school students. Briefly describes the program 3ds Max, which is designed for creating 3D graphics, visualizations and animations. Post subsequently referred to the application of spatial proposals in practice in leisure centers. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Olympiáda techniky Plzeň 2015 Olympiáda techniky Plzeň 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valent.pdf | Plný text | 638,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/16607
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.