Název: Analýza finančního účetnictví dle českých právních norem a didaktická podpora jeho výuky
Další názvy: Analysis of financial accounting in accordance with Czech legislativ and his support of didactic teaching
Autoři: Konopová, Marcela
Vedoucí práce/školitel: Hinke, Jana
Oponent: Burešová, Veronika
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18240
Klíčová slova: audit;auditor;účetní závěrka;rozvaha;výsledovka;cash flow;finanční účetnictví;finanční analýza;forenzní účetnictví;kreativní účetnictví
Klíčová slova v dalším jazyce: audit;auditor;financial statement;balance sheet;profit and loss statement;cash flow;finance accounting;financial analysis;forensic accounting;creative accounting
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na zpracování didaktické podpory pro předmět US (dříve UC4) navazujícího magisterského studia Ekonomické fakulty ZČU v Plzni. Rozsah výuky tohoto předmětu by měl odpovídat novým požadavkům na výuku a z toho důvodu je současný rozsah výuky průběžně doplňován. V této práci jsou zpracovány stávajcí problematiky účetní závěrky a finanční analýzy, a dále práce obsahuje nově problematiky auditu, forenzního a kreativního účetnictví. Didaktická podpora má pomoci studentům pomocí případových studií učivo si prakticky vyzkoušet a z kontrolních otázek si ověřit své znalosti teoretické. Součástí práce je také srovnání rozsahu výuky předmětu účetnictví vysokoškolského vzdělávání, magisterského stupně s nižšími stupni vzdělání. Konkrétně jde o porovnání se středoškolským stupněm vzdělání na OA v Plzni a s bakalářským stupněm vysokoškolského vzdělání na Ekonomické fakultě ZČU v Plzni.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is focused on processing didactic support for subject of Accounting US (UC4), as a part of Master´s degree at -faculty of Economics at the University of West Bohemia in Pilsen. The scope of this course should meet the latest requirementst for teaching and for this reason the current range of teaching is updated continuously. Issues of the existing financial statements and financial analysis are elaborated in this document and new issues of audits, forensic and creative accounting are also included. Didactic support is to help students to test their theoretical knowledge through a series of questions and practical knowledge through case studies. A part of the thesis also compares the extent of the subject Accounging between higher education, master´s degree and secondary education. Specifically comparisons are made between the secondary level of education at the Business Academy in Pilsen and a Bachelor´s Degree programme of higher education at the Faculty of Economics at the University of West Bohemia in Pilsen.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace K10N0010K.pdfPlný text práce9,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-pv Konopova.PDFPosudek vedoucího práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-po Konopova.PDFPosudek oponenta práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-konopova.PDFPrůběh obhajoby práce778,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18240

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.