Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek, Ladislav
dc.contributor.authorVondrovic, Ida
dc.date.accepted2015-05-19
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:00Z-
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:00Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-09
dc.identifier60367
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18423
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá možnostmi využití pokusné a experimentální činnosti ve výuce prvouky na prvním stupni základní školy. Úkolem práce bylo prokázat zvýšení efektivity a zároveň atraktivity edukačního procesu zařazením pokusných a pozorovacích činností do vyučovacích hodin. Výsledky testování prokázaly, že výuka obohacená o pokusné a pozorovací činnosti je efektivnější a pro žáky atraktivnější než výuka, která tyto prvky neobsahuje.cs
dc.format100 s. (116 515 znaků), iv s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpřírodovědná gramotnostcs
dc.subjectpokuscs
dc.subjectpozorovánícs
dc.titlePřírodovědná pokusná činnost v primární škole a její vliv na přírodovědnou gramotnost.cs
dc.title.alternativeThe natural science experimental activity in primary school and its impact on scientific literacy.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibilities of using experimental and experimental activities in the teaching of elementary classes in primary schools. The task of this study was to increase the efficiency and attractiveness of the educational process while the inclusion of experimental and observational activities into lessons. Testing results showed that enhanced learning is experimental and observational activity is more efficient and more attractive for students than teaching that does not contain these elements.en
dc.subject.translatedscientific literacyen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedobservationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace-Ida Vondrovic.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Vondrovic VP.pdfPosudek vedoucího práce33,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Vondrovic OP.pdfPosudek oponenta práce34,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Vondrovic O.pdfPrůběh obhajoby práce14,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18423

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.