Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Koláříková, Dagmar | |
dc.contributor.author | Černá, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Horová, Helena | |
dc.date.accepted | 2015-06-04 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:46:11Z | - |
dc.date.available | 2014-06-06 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:46:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier | 63132 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18436 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o tom, jakými způsoby lze využít autentické texty při výuce francouzštiny jako cizího jazyka. Jejím cílem je dokázat, že tyto texty mají své místo ve výuce, a ukázat, jakým způsobem je může vyučující využít. Práce zároveň poukazuje na to, že autentické texty mohou výuku obohatit, zpestřit a motivovat studenta k hlubšímu studiu jazyka. | cs |
dc.format | 124 s. (125 046 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | autentické texty | cs |
dc.subject | fle | cs |
dc.subject | vyučování | cs |
dc.subject | vyučující | cs |
dc.subject | student | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.subject | cvičení | cs |
dc.subject | typy textů | cs |
dc.subject | typy četby | cs |
dc.subject | lingvistická analýza | cs |
dc.title | Využití autentických textů při výuce FLE | cs |
dc.title.alternative | The use of authentic materials in teaching FLE | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with usage of authentic texts in teaching of FLE. The main objectif is to prove that this type of texts is important and to present the various methods of work with authentic texts. The thesis also points out that authentic texts can enrich the lessons, make them more interesting and motivate students to learn the language more intensively. | en |
dc.subject.translated | authentic texts | en |
dc.subject.translated | fle | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | student | en |
dc.subject.translated | pupil | en |
dc.subject.translated | exercise | en |
dc.subject.translated | types of texts | en |
dc.subject.translated | types of reading | en |
dc.subject.translated | linguistic analysis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA_PRACE_Cerna.pdf | Plný text práce | 5,04 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-posudek vedouci | Posudek vedoucího práce | 1,03 MB | Unknown | Zobrazit/otevřít |
oponent-Cerna_oponent_DP.PDF | Posudek oponenta práce | 576,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Cerna_obhajoba_DP.PDF | Průběh obhajoby práce | 474,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18436
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.