Název: Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti
Další názvy: Business plan of the company based on active marketing activities
Autoři: Kučová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Egerová, Dana
Oponent: Dvořáková, Věra
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18530
Klíčová slova: obchodní plán;marketingový plán;marketingový mix;situační analýza;pest analýza;porterův model pěti sil;swot analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: business plan;marketing plan;marketing mix;situation analysis;pest analysis;porter's five forces model;swot analysis
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení postavení daného podniku na trhu, popsání obchodního plánu společnosti Neoluxor, s. r. o. a navržení zlepšení obchodního plánu na základě aktivní marketingové činnosti. První částí je část teoretická, kde jsou na základě odborné literatury popsány obchodní a marketingový plán, PEST analýza, Porterův model pěti sil a nakonec SWOT analýza. Tyto analýzy slouží jako výstup k určení slabých a silných stránek, hrozeb a příležitostí, které jsou potřeba pro aplikaci do praktické části. Druhou část tvoří část praktická, kde je nejprve charakterizována společnost Neoluxor, s. r. o., popsaný obchodní a marketingový plán společnosti. Poté jsou na základě zpracování jednotlivých analýz vyhodnoceny slabé stránky, na základě kterých bude sestaven návrh na zlepšení obchodního plánu. V závěrečné části této bakalářské práce je daný návrh rozpracován.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the evaluation of the status of the enterprise market, describing the business plan Neoluxor Ltd. and propose improvements in the business plan based on active marketing activities. The first part is theoretical, which are based on the scientific literature describes a business and marketing plan, PEST analysis, Porter's five forces model and finally the SWOT analysis. These analyzes serve as an output to determine strengths and weaknesses, threats and opportunities that are needed for the application to the practical part. The second part consists of practical part where the first characterized by Neoluxor Ltd., described a business and marketing plan. Then, on the basis of processing individual analyzes evaluated weaknesses, on the basis of which will be drawn up a proposal to improve the business plan. In the final part of this bachelor thesis is the proposal developed.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_K11B0819P_Michaela_Kucova.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_kucova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_kucova_OP.PDFPosudek oponenta práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-kucova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce828,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18530

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.