Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorSuková, Nikol
dc.contributor.refereeJanuška, Martin
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:19Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:19Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63174
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18563
dc.description.abstractÚkolem této bakalářské práce je charakterizovat proces prodeje ve vybraném podniku, definovat hlavní problémy a navrhnout v těchto oblastech možné návrhy na zlepšení. První část této práce se věnuje teoretickému vstupu do problematiky prodeje. Následuje představení společnosti Pebal s.r.o., jež se zabývá výrobou a prodejem obalového materiálu. Ve třetí kapitole této práce je již konkrétně popsán prodejní postup ve společnosti, možné způsoby prodeje, jsou zde charakterizováni zákazníci, konkurenti a v neposlední řadě je zde vymezen marketingový mix. V závěru práce je provedena analýza prodejních aktivit a jsou zde navržena zlepšující opatření v oblasti prodeje.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63174-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of company sales activitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this Bachelor Paper is to characterize the sales process in a selected company, to define main problems and to propose in these areas possible suggestion for improvement. The first part is devoted to theoretical input into the issue of sales. Next part deals with presentation of the company Pebal Ltd., which is engaged in the manufacture and sale of packaging materials. In the third chapter of this work has been specifically desribed the sales processes and the potential sales in this company. There are customers and competitors characterized in the third part also, and last but not least, there is defined marketing mix. In conclusion, analysis of sales activities are practised and proposes of improvement are offered in the branch of sales.en
dc.subject.translatedsaleen
dc.subject.translatedcustomersen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Sukova.pdfPlný text práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_sukova_VP.pdfPosudek vedoucího práce594,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_sukova_OP.PDFPosudek oponenta práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-sukova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce778,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18563

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.