Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorHrochová, Linda
dc.date.accepted2015-05-25
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:33Z
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:33Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier59993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19656
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá možností implementace předmětů Výtvarná výchova a Anglický jazyk prostřednictvím metody CLIL ve výuce na druhém stupni základních škol v České republice. Po uskutečnění teoretického popisu problematiky byl proveden praktický výzkum ve smyslu realizace pěti výukových jednotek v rámci výuky vybrané základní školy. Tyto realizované výukové jednotky byly analyzovány z hledisek, jež jsou typická pro výuku prostřednictvím metody CLIL. Výukové jednotky byly poté podrobně popsány a zkoumány z vybraných hledisek.cs
dc.format48 s. (104 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59993-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectclilcs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectmetodikacs
dc.subjectplánování výukycs
dc.subjectkompetence učitelůcs
dc.titleIntegrace předmětů Anglický jazyk a Výtvarná výchova ve výuce druhého stupně základní školycs
dc.title.alternativeIntegration of English and Visual Arts in Lower Secondary School Classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the possibility of implementation of the subjects of Visual Arts and English through the CLIL methodology in the curriculum of lower secondary. The theoretical description of the issues is followed by classroom research in the means of realization of five lessons in the curriculum of a selected lower secondary school. These lessons are analyzed from the points of view typical for CLIL methodology. The realized lessons are described thoroughly and examined from selected points of view.en
dc.title.otherIntegration of English and Visual Arts in Lower Secondary School Classescs
dc.subject.translatedclilen
dc.subject.translatedenglishen
dc.subject.translatedvisual artsen
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translatedlesson planningen
dc.subject.translatedcompetences of teachersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Linda_Hrochova.pdfPlný text práce990,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hrochova V.pdfPosudek vedoucího práce625,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hrochova O.pdfPosudek oponenta práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hrochova.pdfPrůběh obhajoby práce344,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19656

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.