Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Hrochová, Linda | |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:58:33Z | |
dc.date.available | 2013-12-06 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:58:33Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-15 | |
dc.identifier | 59993 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19656 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá možností implementace předmětů Výtvarná výchova a Anglický jazyk prostřednictvím metody CLIL ve výuce na druhém stupni základních škol v České republice. Po uskutečnění teoretického popisu problematiky byl proveden praktický výzkum ve smyslu realizace pěti výukových jednotek v rámci výuky vybrané základní školy. Tyto realizované výukové jednotky byly analyzovány z hledisek, jež jsou typická pro výuku prostřednictvím metody CLIL. Výukové jednotky byly poté podrobně popsány a zkoumány z vybraných hledisek. | cs |
dc.format | 48 s. (104 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59993 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | clil | cs |
dc.subject | anglický jazyk | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | metodika | cs |
dc.subject | plánování výuky | cs |
dc.subject | kompetence učitelů | cs |
dc.title | Integrace předmětů Anglický jazyk a Výtvarná výchova ve výuce druhého stupně základní školy | cs |
dc.title.alternative | Integration of English and Visual Arts in Lower Secondary School Classes | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the possibility of implementation of the subjects of Visual Arts and English through the CLIL methodology in the curriculum of lower secondary. The theoretical description of the issues is followed by classroom research in the means of realization of five lessons in the curriculum of a selected lower secondary school. These lessons are analyzed from the points of view typical for CLIL methodology. The realized lessons are described thoroughly and examined from selected points of view. | en |
dc.title.other | Integration of English and Visual Arts in Lower Secondary School Classes | cs |
dc.subject.translated | clil | en |
dc.subject.translated | english | en |
dc.subject.translated | visual arts | en |
dc.subject.translated | methodology | en |
dc.subject.translated | lesson planning | en |
dc.subject.translated | competences of teachers | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Linda_Hrochova.pdf | Plný text práce | 990,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Hrochova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 625,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Hrochova O.pdf | Posudek oponenta práce | 1,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Hrochova.pdf | Průběh obhajoby práce | 344,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19656
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.