Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorKalabzová, Milena
dc.date.accepted2015-08-27
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:35Z
dc.date.available2013-12-12cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:35Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier60179
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19660
dc.description.abstractTato diplomová práce má za cíl nabídnout učitelům anglického jazyka propracovaný teoretický systém projektové práce, zahrnující vše podstatné, co má učitel pro úspěšné zavedení metody znát. Neméně důležité je ale také určení, co ještě dalšího podmiňuje úspěšnost této metody v praxi a tato práce stanovuje pět oblastí, které jsou přímo živnou půdou pro samotnou práci na projektech. Připravenost učitele a studentů pro projektovou práci je tedy klíčová a právě výsledkem zkoumání v praktické části je pojmenování všeho, co může projektovou práci v hodinách angličtiny ztěžovat a činit učitelům problémy a dále určit, do jaké míry se lze těmto problémům v rámci systematické přípravy vyhnout anebo je předejít.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectprojektycs
dc.subjectklíčové kompetence žákacs
dc.subjectskupinová prácecs
dc.subjectprojektová metoda v hodinách anglického jazykacs
dc.titleVyužití a uplatnění projektového vyučování v hodinách anglického jazykacs
dc.title.alternativeThe Application of Project Based Learning in the English Classroomsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic of the application of Project Based Learning into English classes. The main focus of the background chapter is to define what it involves for a teacher to implement PBL into English classes. The thesis shows how PBL integrates language and content learning process and the points, which unwind from that connection. The work states several conditions that successful PBL implementation roots from and there is a PBL framework presented with clearly defined phases that English learning context requires. The second part of the thesis represents the practical part and outlines the research conducted by the method of a document analysis. It explores the genuine works of fifteen English teachers and their experiences with the PBL execution. The research focuses on listing the problematic areas that were considered troublesome by the teachers. The results of the research present eight major problematic themes and subsequently their subthemes that confirm the need of careful preparation for PBL and propose what fields English teachers should concentrate on when preparing students for PBL stages. The results also reveal that teachers should not to underestimate PBL time management and the decrease of initial motivation.en
dc.subject.translatedproject teachingen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatedgroup worken
dc.subject.translatedprojects in english classessen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KALABZOVA,thesis.pdfPlný text práce981,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kalabzova - pos. ved GK0001.pdfPosudek vedoucího práce720,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kalabzova - pos. opon JP0001.pdfPosudek oponenta práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kalabzova - prubeh obh0001.pdfPrůběh obhajoby práce511,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19660

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.