Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCozlová, Světlana
dc.contributor.authorKryčová, Marta
dc.date.accepted2015-05-18
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:42Z-
dc.date.available2014-07-02cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:42Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier63279
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19668
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je na základě odborné literatury a mé dosavadní praxe zjistit možnosti prevence stále narůstajících řečových problémů dětí v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena faktory ovlivňující vývoj dětské řeči, typy poruch a jejich možná prevence v MŠ, tak i doma. V praktické části je ukázka integrovaného bloku zaměřeného na rozvoj řečových dovedností a možnosti práce s dětmi v MŠ. Na základě porovnání odborné literatury a praktické části jsem zjistila, že téměř všechny činnosti v mateřské škole rozvíjí řečové dovednosti dětí a tím poskytují dostatečnou prevenci proti řečovým problémům.cs
dc.format59 s. (68 902 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpříčiny poruchcs
dc.subjectfaktorycs
dc.titlePrevence řečových problémů u dětí v MŠcs
dc.title.alternativePrevention of speaking disorders of kindergarten childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor Theses is to find out the possibilities of the prevention of speech problems in kindergarten. The bachelor Theses is based on the specialized literature and my own experience. The theoretical part is focused on the factors affecting the development of children´s speech, types of the disorders and the options of prevention in kindergarten or at home. In the practical part, there is the example of integrated unit, which is focused on development of speaking skills and possibilities of working with children in kindergarten. After the comparison of the literature and my survey I found that the majority of the opinions are the same. The kindergarten provides adequate prevention against speech problems.en
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translateddefect causesen
dc.subject.translatedfactorsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Krycova VP.pdfPosudek vedoucího práce42,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Krycova OP.pdfPosudek oponenta práce37,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Krycova O.pdfPrůběh obhajoby práce9,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19668

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.