Název: Algebraické výrazy
Další názvy: Algebraic Expressions
Autoři: Šťastná, Magdaléna
Vedoucí práce/školitel: Kašparová, Martina
Oponent: Kohout, Václav
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19824
Klíčová slova: algebraické výrazy;operace s algebraickými výrazy;klasifikace úloh;rozdělení algebraických výrazů;rozdělení úloh dle obtížnosti;výuka matematiky;základní vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: algebraic expressins;operations with algebraic expressions;categorizing of the algebraic expressions;primary school education;tests were categorized by difficulty level
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo podat čtenáři základní informace o rozsahu výuky operací s algebraickými výrazy na druhém stupni základní školy a vytvořit systém příkladů roztříděných do skupin podle obtížnosti. V teoretické části se čtenář mohl seznámit s tříděním algebraických výrazů podle různých kritérií, rozsahem výuky této problematiky dané RVPZV a postupy úprav algebraických výrazů vyučovaných v rámci základního vzdělávání. Do teoretické části ještě spadá i kapitola 3, kde se čtenář seznámil s předpokládanými chybami žáků. Praktická část byla zpracována na základě výsledků písemných prací žáků Gymnázia na Mikulášském náměstí v Plzni a Základní školy a mateřské školy ve Švihově. Byla provedena analýza jejich prací a na základě chyb, které v nich žáci provedli, byly sestaveny písemné práce dle stupně obtížnosti. Tyto práce je možné nalézt v kapitole 4.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this thesis is to give the reader basic information about the extent of teaching of the operations with algebraic expressions at the second grade of primary school and to create a system of examples categorized into groups according to their difficulty. In the theoretical part, the reader could become familiar with categorizing of the algebraic expressions according to various criteria, the extent of teaching of this topic given by RVPZV and with the practice of algebraic expressions' alterations taught within the primary school education. Also the third chapter, where the reader became familiar with presumed mistakes made by the pupils, belongs to the theoretical part. The practical part was formulated on the basis of tests' results of the pupils at Mikulášské náměstí Grammar School in Pilsen and Primary School in Švihov. An analysis of their work was made and written tests were compiled categorized by difficulty level on the basis of the mistakes the pupils made.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Algebraicke_vyrazy_DP_Magdalena_Stastna.pdfPlný text práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-hodnoc_magda.pdfPosudek vedoucího práce180,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Oponent diplomove prace Magdalena Stastna 15.pdfPosudek oponenta práce141,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Stastna protokol069.pdfPrůběh obhajoby práce144,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19824

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.