Název: Testování pohybových dovedností u dětí ve věku 10-11 let
Další názvy: The influence of program on physical capabilities of children between 10-11 years of age
Autoři: Krčál, Jakub
Vedoucí práce/školitel: Benešová, Daniela
Oponent: Salcman, Václav
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19957
Klíčová slova: motorika;motorické schopnosti;motorické testy;tělesná výchova;mladší školní věk
Klíčová slova v dalším jazyce: motor activity;motor abilities;motor tests;physical education;school age children
Abstrakt: Výsledné informace této bakalářské práce zhodnocují účinnost speciálního vyučovacího programu z hlediska zlepšení pohybových předpokladů dětí mladšího školního věku. Pohybový program, který nese název Kids in motion je zastřešen mezinárodním projektem Comenius. Tento program zcela nahrazuje hodiny tělesné výchovy a je aplikován na žáky 5. ročníku 11. základní školy v Plzni. Výzkum je proveden pomocí metod vstupního i výstupního testování vybrané a kontrolní skupiny, u které probíhají klasické hodiny tělesné výchovy. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku pohybových předpokladů, strukturu vyučovacích hodin a popis dětí mladšího školního věku. V praktické části se nachází popis projektu, rozbor jednotlivých vyučovacích jednotek a ověření účinku cvičebního programu. Závěr práce se věnuje porovnávání získaných výsledků a také vytvořením závěrů pro tělovýchovnou praxi.
Abstrakt v dalším jazyce: The results of my bachelor thesis stand as a result of efficiency testing of special education program that is focused on improvement of physical capabilities of pre-school children. The program called "Kids in Motion" is shielded by international project "Comenius". The program, that was the base of my work, stands as replacement of the physical education courses and is applied on 5th graders of 11th Elementary school in Pilsen. My research was based on the method of input/output testing of sampling group that also has the classical physical education courses. Theoretical part of work consists of the description of motion capabilities, structure of teaching classes and also the description of basic characteristics of pre-school youngsters. In practical part, I am concerned with description of "Kids in Motion" single course units and verification of effects of this programme. Conclusion of my thesis is focused on comparison of results and creating of conclusions and advices for physical education praxis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace KIM.pdfPlný text práce2,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-KRCAL - VP.pdfPosudek vedoucího práce159,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-KRCAL - OP.pdfPosudek oponenta práce146,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-KRCAL.pdfPrůběh obhajoby práce49,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.