Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hodinář, Jan | |
dc.contributor.author | Holub, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Mainz, Denis | |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:02:52Z | - |
dc.date.available | 2012-09-03 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:02:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 52163 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20019 | |
dc.description.abstract | Tato práce je rozdělena na 4 části. První část vysvětluje, co je to projektová výuka a jsou řečena její pozitiva a negativa. Ve druhé části jsou ohodnoceny české a zahraniční webové stránky, které se zabývají projektovou výukou. Je zde vždy popsán jeden jejich projekt a následně ohodnocen. Ve třetí části jsou hodnoceny střední školy na základě užívání projektové výuky. Je řečeno které školy užívají projektovou výuku a které ne. Poslední část práce je věnována vytvoření dvou nových projektů. Tyto projekty mají za úkol podpořit znalosti studentů na středních školách v předmětu informatika a zvýšit používání projektové výuky. | cs |
dc.format | 43 s. (70 426 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52163 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | projekt | cs |
dc.subject | projektová výuka | cs |
dc.subject | informatika | cs |
dc.subject | střední škola | cs |
dc.subject | švp | cs |
dc.subject | školní vzdělávací program | cs |
dc.subject | web | cs |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.title | Projekty pro podporu výuky informatiky na SŠ | cs |
dc.title.alternative | Projects for support of Project-Based Learning for ICT at High school level | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is divided into 4 parts. The first part explained what Project-based Learning is and we said its positives and negatives. In the second part we evaluated Czech and foreign websites which are specialized on PBL. We described one of their projects and rated it. In the third part we were evaluating high schools according to their use of projects as they have it described in their School Education Programs. We said which schools use the PBL and which schools do not. The last part of this thesis is dedicated to creating two new projects. Those projects are supposed to support the knowledge of students at high schools and enlarge the use of PBL in ICT classes. | en |
dc.subject.translated | project | en |
dc.subject.translated | project-based learning | en |
dc.subject.translated | pbl | en |
dc.subject.translated | ict | en |
dc.subject.translated | high school | en |
dc.subject.translated | school education program | en |
dc.subject.translated | web | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Tomas Holub.pdf | Plný text práce | 1,54 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Holub.pdf | Posudek vedoucího práce | 318,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Posudek BP - Tomas Holub.pdf | Posudek oponenta práce | 1,93 MB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Holub protokol080.pdf | Průběh obhajoby práce | 177,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/20019
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.