Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHodinář, Jan
dc.contributor.authorHolub, Tomáš
dc.contributor.refereeMainz, Denis
dc.date.accepted2015-05-26
dc.date.accessioned2016-03-15T09:02:52Z-
dc.date.available2012-09-03cs
dc.date.available2016-03-15T09:02:52Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier52163
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20019
dc.description.abstractTato práce je rozdělena na 4 části. První část vysvětluje, co je to projektová výuka a jsou řečena její pozitiva a negativa. Ve druhé části jsou ohodnoceny české a zahraniční webové stránky, které se zabývají projektovou výukou. Je zde vždy popsán jeden jejich projekt a následně ohodnocen. Ve třetí části jsou hodnoceny střední školy na základě užívání projektové výuky. Je řečeno které školy užívají projektovou výuku a které ne. Poslední část práce je věnována vytvoření dvou nových projektů. Tyto projekty mají za úkol podpořit znalosti studentů na středních školách v předmětu informatika a zvýšit používání projektové výuky.cs
dc.format43 s. (70 426 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectinformatikacs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectšvpcs
dc.subjectškolní vzdělávací programcs
dc.subjectwebcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.titleProjekty pro podporu výuky informatiky na SŠcs
dc.title.alternativeProjects for support of Project-Based Learning for ICT at High school levelen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is divided into 4 parts. The first part explained what Project-based Learning is and we said its positives and negatives. In the second part we evaluated Czech and foreign websites which are specialized on PBL. We described one of their projects and rated it. In the third part we were evaluating high schools according to their use of projects as they have it described in their School Education Programs. We said which schools use the PBL and which schools do not. The last part of this thesis is dedicated to creating two new projects. Those projects are supposed to support the knowledge of students at high schools and enlarge the use of PBL in ICT classes.en
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproject-based learningen
dc.subject.translatedpblen
dc.subject.translatedicten
dc.subject.translatedhigh schoolen
dc.subject.translatedschool education programen
dc.subject.translatedweben
dc.subject.translatedevaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Tomas Holub.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Holub.pdfPosudek vedoucího práce318,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Posudek BP - Tomas Holub.pdfPosudek oponenta práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Holub protokol080.pdfPrůběh obhajoby práce177,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20019

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.