Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodlipský, Rudolf
dc.contributor.authorŠtruncová, Zuzana
dc.contributor.refereeLukavský, Jindřich
dc.date.accepted2015-05-19
dc.date.accessioned2016-03-15T09:03:17Z-
dc.date.available2014-09-12cs
dc.date.available2016-03-15T09:03:17Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier61911
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20050
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o prostorové představivosti dětí předškolního věku. V teoretické části je uvedeno jakým způsobem děti prostor chápou a jak jej zobrazují.Následně je popsána souvislost výtvarných činností a prostorové představivosti s Rámcovým vzdělávacím program pro předškolní vzdělávání. V praktické části jsou obsaženy výtvarné úkoly související s prostorovou představivostí, které jsou následně realizovány v mateřských školách a analyzovány podle určitých kritérií.cs
dc.format35 s., XIII s. (67 743 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61911-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná činnostcs
dc.subjectprostorová představivostcs
dc.subjectpředškolní dítěcs
dc.subjectvnímání prostorucs
dc.subjectzobrazení prostorucs
dc.titleVýtvarné činnosti a prostorová představivost předškolákůcs
dc.title.alternativeAn art activities and space imagination of preschoolersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis deals with spatial imagination of children of preschool age. In the theoretical part there is stated the way how children understand space and how they depic it. Subsequently, it is described the relation of art activities and spatial imagination with General educational program for preschool education. The practical part is consisted of arttasks related to of spatial imagination, which arerealized in kindergartens and analyzed according to certain criteria.en
dc.subject.translatedart worken
dc.subject.translatedspatial imaginationen
dc.subject.translatedpreschool childen
dc.subject.translatedperception of spaceen
dc.subject.translateddepiction of spaceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Struncova Zuzana.pdfPlný text práce6,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Struncova Zuzana - vedouci - Podlipsky - 2015.pdfPosudek vedoucího práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Struncova Zuzana - oponent - Lukavsky - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Struncova Zuzana 2015.pdfPrůběh obhajoby práce522,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20050

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.