Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.author | Řanda, Jan | |
dc.contributor.referee | Říha, Jiří | |
dc.date.accepted | 2015-06-15 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:06:19Z | - |
dc.date.available | 2014-09-22 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:06:19Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-22 | |
dc.identifier | 63360 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20283 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje přepracování neotočné verze tramvajového podvozku na otočnou verzi. Součástí návrhu je primární vypružení typu "chevrons". Sekundární vypružení je vytvořeno pomocí ocelových šroubovitých pružin. Otočná verze je tvořena pomocí kolébky. Přenos sil mezi rámem podvozku a kolébkou je pomocí ojniček. Práce dále obsahuje výpočty přilehlých dílů. | cs |
dc.format | 57 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63360 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | trakční podvozek | cs |
dc.subject | tramvaj | cs |
dc.subject | otočná verze | cs |
dc.subject | rám podvozku | cs |
dc.subject | primární vypružení "chevrons" | cs |
dc.subject | kolébka | cs |
dc.title | Přepracování normálněrozchodného, středopodlažního, neotočného podvozku typu 10T3-Portland na plně otočnou verzi | cs |
dc.title.alternative | Reworking normally track gauge, middle floor, non-rotatable bogie type 10T3-Portland into fully rotatable version | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis includes reworking non-rotatable version of tram bogie into rotatable version. The design includes primary suspension type"chevrons". The secondary suspension is made by steel coil springs. Rotatable version is made by cradle. The transfer of forces between the cradle and the bogie frame is using the connecting rod. The work also includes calculations adjecent parts. | en |
dc.subject.translated | traction bogie | en |
dc.subject.translated | tram | en |
dc.subject.translated | rotatable version | en |
dc.subject.translated | bogie frame | en |
dc.subject.translated | primary suspension "chevrons" | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Jan Randa.pdf | Plný text práce | 6,93 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Randa - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 891,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Randa - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 846,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Randa.pdf | Průběh obhajoby práce | 294,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20283
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.