Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller, Petr
dc.contributor.authorŘanda, Jan
dc.contributor.refereeŘíha, Jiří
dc.date.accepted2015-06-15
dc.date.accessioned2016-03-15T09:06:19Z-
dc.date.available2014-09-22cs
dc.date.available2016-03-15T09:06:19Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-22
dc.identifier63360
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20283
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje přepracování neotočné verze tramvajového podvozku na otočnou verzi. Součástí návrhu je primární vypružení typu "chevrons". Sekundární vypružení je vytvořeno pomocí ocelových šroubovitých pružin. Otočná verze je tvořena pomocí kolébky. Přenos sil mezi rámem podvozku a kolébkou je pomocí ojniček. Práce dále obsahuje výpočty přilehlých dílů.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttrakční podvozekcs
dc.subjecttramvajcs
dc.subjectotočná verzecs
dc.subjectrám podvozkucs
dc.subjectprimární vypružení "chevrons"cs
dc.subjectkolébkacs
dc.titlePřepracování normálněrozchodného, středopodlažního, neotočného podvozku typu 10T3-Portland na plně otočnou verzics
dc.title.alternativeReworking normally track gauge, middle floor, non-rotatable bogie type 10T3-Portland into fully rotatable versionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis includes reworking non-rotatable version of tram bogie into rotatable version. The design includes primary suspension type"chevrons". The secondary suspension is made by steel coil springs. Rotatable version is made by cradle. The transfer of forces between the cradle and the bogie frame is using the connecting rod. The work also includes calculations adjecent parts.en
dc.subject.translatedtraction bogieen
dc.subject.translatedtramen
dc.subject.translatedrotatable versionen
dc.subject.translatedbogie frameen
dc.subject.translatedprimary suspension "chevrons"en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Jan Randa.pdfPlný text práce6,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Randa - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce891,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Randa - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce846,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Randa.pdfPrůběh obhajoby práce294,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20283

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.