Název: | Získané vady nohy u dětí školního věku |
Další názvy: | Acquired defects of the foot in children of school age |
Autoři: | Berková, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Poková, Petra |
Oponent: | Firýtová, Rita |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20420 |
Klíčová slova: | získané vady;klenba nožní;noha;plochonoží;prevence;korekce;postura;zřetězení |
Klíčová slova v dalším jazyce: | acquired defects;instep;foot;flat foot;prevention;correction;posture;concatenation |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce obsahuje část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsáno, s jakými vadami dětské nohy se nejčastěji můžeme setkat. Jsou zde zmíněny i nejčastější vyšetřovací metody klenby nožní a další vyšetření postury, které s nohou úzce souvisí. Dále, je v teoretické části uvedena kapitola o zřetězení kloubních dysfunkcích a svalových spazmů. Teoretická část práce obsahuje také kapitolu o prevenci vad nohou, a terapeutické metody, kterými lze vady nohou léčit. V praktické části bakalářské práce je uveden cíl sledování a hypotézy. Hypotézy jsou ověřovány třemi kazuistickými šetřeními, kde je konkrétně rozepsané vyšetření a terapie. Druhým způsobem ověření hypotéz, je průzkum na středních školách. Jako objektivní metoda zhodnocení je vybrán přístroj PodoCam. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis contains theoretical and practical part. In the theoretical part is described the most often defects of the child´s foot we can meet with. There are also mentioned the most common methods of the instep investigation and other posture investigations, which are closely related with legs. Furthermore, in the theoretical part is a chapter on concatenation of joint dysfunction and muscle spasms. The theoretical part also contains a chapter on the prevention of the foot defects and therapeutic methods which can heal foot defects. In the practical part of the thesis is given surveillance aims and hypotheses. Hypotheses are tested by three surveys of casuistry, where it is specifically itemized examination and therapy. The second way to test hypotheses is the survey in secondary schools. As an objective evaluation method is chosen device PodoCam. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
2015, FYT, Petra Berkova, Ziskane vady nohy u deti skolniho veku.pdf | Plný text práce | 3,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Berkova - posudek vedouci prace.pdf | Posudek vedoucího práce | 102,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Berkova - oponenstky posudek BP.pdf | Posudek oponenta práce | 66,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Berkova.pdf | Průběh obhajoby práce | 446,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20420
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.