Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorValešová, Monika
dc.contributor.authorKrýslová, Jitka
dc.contributor.refereeFirýtová, Rita
dc.date.accepted2015-06-23
dc.date.accessioned2016-03-15T09:08:24Z-
dc.date.available2014-01-31cs
dc.date.available2016-03-15T09:08:24Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier62111
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20437
dc.description.abstractBakalářská práce Edukativní programy v prevenci rozvoje vertebrogenních onemocnění je složena za dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá informacemi o Škole zad, o svalových dysbalancích a dále o hlubokém stabilizačním systému. Obsahuje metody užívané v prevenci vadného držení těla a vzniku vertebrogenních onemocnění. Součástí praktické části je edukativní program sestavený pro využití v tréninkovém procesu fotbalistek. Dokladem jsou čtyři kazuistiky fotbalistek, které po dobu čtyř měsíců pracovaly v rámci uvedeného programu. Výzkum potvrdil, že dodržování edukativního programu příznivě ovlivňuje hluboký stabilizační systém a pohybové stereotypy.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectedukacecs
dc.subjecthluboký stabilizační systém páteřecs
dc.subjectkompenzacecs
dc.subjectpohybový stereotypcs
dc.subjectsvalová dysbalancecs
dc.subjectškola zadcs
dc.subjectvertebrogenní onemocněnícs
dc.titleEdukativní programy v prevenci rozvoje vertebrogenních onemocněnícs
dc.title.alternativeEducational programs to prevent developing of vertebrogenic disorderen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThesis Educational programs to prevent developing of vertebrogenic disorder consists of two part: theoretical and practical. The theoretical part deals with information about Back school, muscle imbalance as well as the deep core stability muscles. It includes the methods used in prevention of poor posture and vertebrogenic disorder. The educational program presented in the practical part is created to be used in the training process of female football players. Research of four case studies of players who followed the instructions of the plan has proven that adherence to an educational program positively affects the function of the deep core stability muscles and movement patterns.en
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedthe deep core stability muscles of the spineen
dc.subject.translatedcompensationen
dc.subject.translatedmovement patternsen
dc.subject.translatedmuscle imbalanceen
dc.subject.translatedback schoolen
dc.subject.translatedvertebrogenic disorderen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jitka_Kryslova_2015.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kryslova - posudek vedouci prace.pdfPosudek vedoucího práce69,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kryslova - oponentsky posudek BP.pdfPosudek oponenta práce76,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kryslova.pdfPrůběh obhajoby práce73,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20437

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.