Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hruška Karel, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Krajánek, Vladimír | |
dc.contributor.referee | Horníková Lucie, Ing. | |
dc.date.accepted | 2016-6-2 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T08:14:40Z | - |
dc.date.available | 2015-10-15 | |
dc.date.available | 2017-02-21T08:14:40Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-5-16 | |
dc.identifier | 67155 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/22898 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá základními principy funkce synchronního motoru s permanentními magnety (PMSM), popisuje jednotlivé druhy konstrukce PMSM, dále se zaměřuje na jednotlivé typy hybridních pohonů a okrajově se věnuje popisu hybridních automobilů a elektromobilů. Hlavním bodem projektu je elektromagnetický návrh synchronního motoru s permanentními magnety v náboji kola. Pro návrh byly použity neodymové magnety (NdFeB). Ověření vypočítaných hodnot bylo provedeno metodou konečných prvků v programu FEMM. | cs |
dc.format | 88 s. (10 252 slov) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67155 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | synchronní motor s permanentními magnety (pmsm) | cs |
dc.subject | povrchově uložené permanentní magnety | cs |
dc.subject | ndfeb | cs |
dc.subject | vnější rotor | cs |
dc.subject | elektromobil | cs |
dc.subject | hybridní automobil | cs |
dc.subject | toyota prius | cs |
dc.subject | femm | cs |
dc.subject | autocad | cs |
dc.title | Návrh synchronního motoru s permanentními magnety pro pohon elektromobilu | cs |
dc.title.alternative | Design of an Automotive PMSM Drive | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The masters´s thesis deals with basic principles of synchronous permanent magnet motor (PMSM), describes the different types of PMSM construction, it focuses on the different types of hybrid drives and marginally deals with the description of hybrid cars and electric vehicles. The main point of the project is the electromagnetic design of a synchronous motor with permanent magnets in the wheel hub. For the design were used Neodymium magnets (NdFeB). Verification of the calculated values was carried out by finite element method in FEMM. | en |
dc.subject.translated | synchronous motor with permanenent magnets (pmsm) | en |
dc.subject.translated | surface mounted permanent magnets | en |
dc.subject.translated | ndfeb | en |
dc.subject.translated | outer rotor | en |
dc.subject.translated | electric car | en |
dc.subject.translated | hybrid car | en |
dc.subject.translated | toyota prius | en |
dc.subject.translated | femm | en |
dc.subject.translated | autocad | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Vladimir Krajanek.pdf | Plný text práce | 3,82 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
067155_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 355,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
067155_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 348,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
067155_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 210,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/22898
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.