Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJanda Martin, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorEštok, Petr
dc.contributor.refereePittermann Martin, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-22
dc.date.accessioned2017-02-21T08:17:40Z-
dc.date.available2015-10-15
dc.date.available2017-02-21T08:17:40Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-2
dc.identifier66950
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23084
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá trakčním měničem lokomotivy s t.o. Škoda 69E a dvou jeho rekonstrukcí. V první části je měnič zasazen do kontextu lokomotivy a popsány dvě další jeho varianty. První varianta popisuje použití RCT tyristoru u lokomotivy s t.o. 69Em, druhá varianta popisuje nejmodernější verzi lokomotivy Škoda 71E - Škoda 71Em. Ve druhé části bakalářské práce je popsána simulace měniče, ze které byly odvozeny spektra proudu odebíraného měničem z kondenzátoru hlavního filtru. Bylo také provedeno srovnání chování idealizovaného s reálným měničem. Na závěr bylo odvozeno přesazení spínání jednotlivých větví měničů a jeho důsledky.cs
dc.format40 s. (67 360 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66950-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškoda 69ecs
dc.subjectškoda 69e e5cs
dc.subjectškoda 70ecs
dc.subjectškoda 71emcs
dc.subject362cs
dc.subject363cs
dc.subjectpuls deltacs
dc.subjectnapěťový snižovací měničcs
dc.titleTrakční měnič PULS-DELTA-A a jeho rekonstrukcecs
dc.title.alternativeTraction converter PULS-DELTA-A and its reconstuctionsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with traction inverter of locomotive with factory signification Škoda 69E and it's two rekonstructions. In the first part of this thesis the author implanted the inverter in the context the inverter is implanted in the context of the locomotive and two other variants are described. The first variant describes application of RCT thyristors of the locomotive with factory signification 69Em, the second variant describes the newest version of locomotive Škoda 71E - Škoda 71Em. In the second part of this thesis the author describes simulation of the inverter. In this simulation spectrums of power sampled by the inverter from capacitor of main filter were derived. Also, a comparison of behavior of ideal inverter and existed inverter was constructed. Lastly, the author derived displacement of switching of individual branches of inverters and it's consequences.en
dc.subject.translatedškoda 69een
dc.subject.translatedškoda 69e e5en
dc.subject.translatedškoda 70een
dc.subject.translatedškoda 71emen
dc.subject.translated362en
dc.subject.translated363en
dc.subject.translatedpuls deltaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_estok_final.pdfPlný text práce10,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
066950_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce305,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
066950_oponent.pdfPosudek oponenta práce404,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
066950_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce170,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23084

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.