Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPoljak Ladislav, Ing.
dc.contributor.authorFriedlová, Simona
dc.contributor.refereeKroneisl Michal, Ing.
dc.date.accepted2016-6-17
dc.date.accessioned2017-02-21T08:17:54Z-
dc.date.available2015-10-15
dc.date.available2017-02-21T08:17:54Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-2
dc.identifier67063
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23111
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na varianty trakčních měničů napětí. Teoretická část se věnuje rozdílům v zapojeních podle napájecího napětí a typu použitého motoru. Zmíněny jsou i vícesystémová vozidla, která jsou schopna fungovat na více hladinách napájecího napětí, a také hybridní vozidla. V praktické části se zabývám simulací řízení asynchronního stroje pomocí nepřímého měniče kmitočtu s napěťovým pulzním usměrňovačem a napěťovým střídačem. K simulaci bylo použito prostředí Matlab - Simulink s toolboxem Plecs, kde nalezneme polovodičové součástky.cs
dc.format38 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttřífázový napěťový střídačcs
dc.subjectjednofázový pulzní usměrňovačcs
dc.subjectasynchronní motorcs
dc.subjectstřídavá trolejcs
dc.subjectstejnosměrná trolejcs
dc.subjectfrekvencecs
dc.subjectúhel řízenícs
dc.subjectpi regulátorcs
dc.titleTopologie měničů napětí pro trakční pohonycs
dc.title.alternativeTopology of voltage converters for traction propulsionsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on variants of traction inverters. The theoretical part deals with the differences in the wiring in accordance with the supply voltage and the type of drive. Mentioned are also multi-system vehicles that are able to operate on multiple levels of the supply voltage, and hybrid vehicles. The practical part deals with the controlling of induction motor powered from AC trolley. For the simulation was used Matlab - Simulink with a library Plecs, where you can find semiconductor components.en
dc.subject.translatedthree-phase voltage inverteren
dc.subject.translatedsingle-phase pulse rectifieren
dc.subject.translatedinduction motoren
dc.subject.translatedac trolleyen
dc.subject.translateddc trolleyen
dc.subject.translatedfrequencyen
dc.subject.translatedcontrol angleen
dc.subject.translatedpi controlleren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Friedlova.pdfPlný text práce504,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
067063_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce258,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
067063_oponent.pdfPosudek oponenta práce366,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
067063_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce197,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23111

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.