Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorHikischová, Lenka
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:19:55Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:19:55Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-22
dc.identifier63107
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23216
dc.description.abstractPředložená diplomová práce má za cíl zjistit využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je zaměřena pozornost na vysvětlení základních pojmů týkajících se dané problematiky a dále jsou zde podrobněji popsány jednotlivé nástroje in-store komunikace. Mezi nástroje in-store komunikace jsou pro účely této diplomové práce zařazeny POP prostředky, nákupní prostředí a moderní technologie, které jsou považovány za zprostředkovatele komunikace v obchodech. V praktické část práce se nachází výsledky výzkumu, který probíhal v rámci projektu SGS-2015-023 s názvem "Využití moderních technologií v marketingové komunikaci" a kterého byla autorka předkládané diplomové práce členem. V závěru práce jsou výsledky výzkumu shrnuty a jsou doplněny o možná doporučení.cs
dc.format112 s. (174 912 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectin-storecs
dc.subjectpoint of purchasecs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectmoderní technologiecs
dc.titleVyužití nástrojů in-store marketingu v maloobchoděcs
dc.title.alternativeThe usage of in-store marketing tools in retailen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the submitted thesis is to find out the extent of utilization of in-store marketing tools in retail. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the explanation of the basic terms relevant to the given problems which is followed by a detailed description of the particular in-store communication tools. Among those included for the purpose of this thesis belong the POP means, the shopping environment and the modern technology which are considered the intermediaries of communication in the shops. The practical part deals with the results of the research that was done within the SGS-2015-023 project called The Use of Modern Technology in Marketing Communication which the author of this thesis participated in. The final part sums up the results of the research and supplements it with potential recommendations.en
dc.subject.translatedin-storeen
dc.subject.translatedpoint of purchaseen
dc.subject.translatedshopping environmenten
dc.subject.translatedmodern technologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Hikischova.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hikischova_V.pdfPosudek vedoucího práce625,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hikischova_O.pdfPosudek oponenta práce616,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hikischova_P.pdfPrůběh obhajoby práce162,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23216

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.