Název: Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Další názvy: Customer relationship management in the company
Autoři: Gažová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Čechurová Lenka, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23236
Klíčová slova: řízení vztahů se zákazníky;kontaktní centra;trendy v crm;zákaznická spokojenost
Klíčová slova v dalším jazyce: customer relationship management;contact centres;trends of crm;customer satisfaction
Abstrakt: Řízení vztahů se zákazníky je problematika, která zasahuje velmi širokou oblast od poskytování služeb stávajícím zákazníkům, přes podporu získávání nových až po vytváření nabídky produktů a služeb přímo na míru každému z nich. Pouze společnosti, které staví zákazníka na první místo, dokážou obstát v současném konkurenčním prostředí. V této diplomové práci je popsáno a zhodnoceno dosavadní fungování CRM systému ve vybraném podniku, a zároveň je zde prezentováno uskutečněné dotazníkové šetření mezi klienty dané firmy týkající se zákaznické spokojenosti. Na základě těchto výstupů jsou v závěru práce představeny doporučení pro vybranou společnost, jejichž cílem je zlepšit spokojenost zákazníků, která je klíčová pro budování a udržení dlouhodobých vztahů s nejhodnotnějšími zákazníky, což přináší hodnotu oběma stranám.
Abstrakt v dalším jazyce: Customer relationship management is an issue that covers a wide area of providing services to existing customers. Also, it supports customer acquisition and creating fitting products and services. Nowadays only companies which prioritize customers' needs attain success in an increasingly environment. In this thesis me described and evaluated the existing functioning of CRM system of a chosen company. At the same time, there is an introduction to a realized questionnaire that deals with customer satisfaction. The last part discusses suggestions about how to improve customer satisfaction. These ideas are based on previous experience because of relevance between satisfaction of customers and building valuable long-term relationships.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Gazova_K14N0051P.pdfPlný text práce1,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_V.pdfPosudek vedoucího práce597,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_O.pdfPosudek oponenta práce616,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_P.pdfPrůběh obhajoby práce173,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.