Název: Kvantitativní analýzy v marketingu
Další názvy: Quantitative Analysis in Marketing
Autoři: Smetanová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Kozáková Monika, Mgr. PhD.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23252
Klíčová slova: marketingový výzkum;kvantitativní výzkum a analýzy;dotazníkové šetření;nákupní chování;nákup fotoaparátu;hypotézy.
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing research;quantitative research and analysis;survey;buying behavior;camera purchase;hypotheses.
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem nákupního chování zákazníka při výběru fotoaparátu. Výzkum byl soustředěn především na VŠ studenty Plzeňského kraje. Hlavním cílem celé diplomové práce je vytvořit ucelený teoretický základ týkající se marketingového výzkumu a kvantitativního výzkumu a analýz, dále na toto téma realizovat výzkumné šetření na vysokých školách v Plzeňském kraji a prezentovat výstupy aplikovaného dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretický podklad týkající se marketingového a kvantitativního výzkumu je zpracován v teoretické části této práce. Empirická část je věnována dotazníkovému šetření a výstupům zjištěných informací. V poslední části práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navrženy náměty na další výzkum.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals with a research of buying behavior of customers intending to buy a camera. This research is primarily focused on university students from Pilsen region. The main objective of this diploma is to create a compact theoretical base dealing with marketing and quantitative research and analysis. Later make a survey on this topic at universities of Pilsen region and present the results of applied survey questionnaire. This thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical base dealing with marketing and quantitative research is elaborated in the theoretical part of this thesis. The empirical part is devoted to questionnaire and outputs of collected information from the survey. The final part of this thesis summarizes the research results and suggests topics for further research.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_kvantitativni analyzy v marketingu-Smetanova.pdfPlný text práce4,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smetanova_V.pdfPosudek vedoucího práce616,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smetanova_O.pdfPosudek oponenta práce592,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smetanova_P.pdfPrůběh obhajoby práce172 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23252

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.