Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kašparová Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Reháková, Hana | |
dc.date.accepted | 2016-5-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:43:46Z | - |
dc.date.available | 2014-12-2 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:43:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-12 | |
dc.identifier | 64240 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24187 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá navigačním systémem GPS a představuje čtenáři možnosti využití tohoto systému ve školní výuce, především ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy. V první části práce je stručně popsán princip GPS. Druhá část se věnuje GPS přijímačům z pohledu jejich využití ve výuce. Ve třetí části jsou uvedeny konkrétní úlohy a úkoly pro práci s GPS v hodinách matematiky. | cs |
dc.format | 55 s., viii s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64240 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | gps (navigační systém) | cs |
dc.subject | geocaching | cs |
dc.subject | wherigo | cs |
dc.subject | terénní výuka | cs |
dc.subject | didaktické hry | cs |
dc.subject | aktivity v hodinách matematiky na zš | cs |
dc.subject | matematické úlohy | cs |
dc.title | GPS a jeho využití v hodinách matematiky | cs |
dc.title.alternative | GPS in mathematics lessons | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on a GPS navigation system and presents possible uses of this system in an education. Furthermore, this thesis investigates the use of this system in a second grade of primary school. In the first part is briefly described the functionality of the GPS. The second part looks at the GPS receivers from the educational point of view. The third part discusses the particular mathematical exercises for work with GPS in mathematics lessons. | en |
dc.subject.translated | gps (navigation system) | en |
dc.subject.translated | geocaching | en |
dc.subject.translated | wherigo | en |
dc.subject.translated | practical teaching | en |
dc.subject.translated | educational games | en |
dc.subject.translated | activities in mathematics lessons at primary school | en |
dc.subject.translated | mathematical exercises | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_H._Rehakova.pdf | Plný text práce | 8,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_rehakova_fin.pdf | Posudek vedoucího práce | 31,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Oponentni posudek diplomove prace Hany Rehakove 16.pdf | Posudek oponenta práce | 140,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rehakova protokol256.pdf | Průběh obhajoby práce | 180,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24187
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.