Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Štefančík, Juraj | |
dc.date.accepted | 2016-9-2 | |
dc.date.accessioned | 2017-03-02T04:59:26Z | |
dc.date.available | 2015-8-27 | |
dc.date.available | 2017-03-02T04:59:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-30 | |
dc.identifier | 66371 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/25419 | |
dc.description.abstract | Tato práce pojednává o využití iPadů ve vzdělávání a to konkrétně v hodinách anglického jazyka. Nabízí popsání SAMR modelu a rozebrání digitální gramotnosti. Praktická část se zaměřuje na rozbor použítí iPadu v hodinách AJ a srovnání se SAMR modelem a využitou digitální gramotností studentů. | cs |
dc.format | 67 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66371 | - |
dc.rights | Plný text práce není přístupný. Plný text práce bude přístupný od 02.03.2116. | cs |
dc.subject | ipad | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | samr? gramotnost | cs |
dc.subject | digitální | cs |
dc.subject | dovednosti | cs |
dc.subject | aplikace | cs |
dc.subject | ios | cs |
dc.subject | angličtina | cs |
dc.subject | třída | cs |
dc.subject | lekce | cs |
dc.title | iPad ve výuce angličtiny | cs |
dc.title.alternative | iPad in English Language Classes | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.description.embargo | 2116-03-02 | |
dc.rights.access | embargoAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Ths work deals with iPad usage in English Language classes in Czech republic. It offers comparison of SAMR model and digital literacy skills analysis. Practical part of this work deals with an analysis of lessons where iPad is used and comparison to SAMR model and usage of digital literacy. | en |
dc.subject.translated | ipad | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | samr | en |
dc.subject.translated | literacy | en |
dc.subject.translated | digital | en |
dc.subject.translated | skills | en |
dc.subject.translated | app | en |
dc.subject.translated | ios | en |
dc.subject.translated | english | en |
dc.subject.translated | class | en |
dc.subject.translated | lesson | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Stefancik Thesis.pdf | Plný text práce | 1,46 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Stefancik - GK - ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 597,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stefancik - BB - opon.pdf | Posudek oponenta práce | 607,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stefancik - obhaj.pdf | Průběh obhajoby práce | 302,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stefancik - dekan.pdf | Odůvodnění nezveřejnění VŠKP | 361,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25419
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.