Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHauerová, Michaela
dc.contributor.refereeČabrada Ondřej, Ing.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-03-02T05:30:39Z
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-03-02T05:30:39Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67712
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/25461
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na představení marketingu a managementu v malém podniku. Je představena Svíčkárna Rodas Šestajovice a Svíčkárna Rodas Plzeň, které fungují jako volnočasové centrum pro děti a dospělé. Vztah mezi těmito subjekty je upraven franchisingovou smlouvou. Práce je zaměřena na Svíčkárnu Rodas Plzeň neboli franchisanta. Došlo ke zhodnocení dosavadních řídících a marketingových aktivit společnosti. Na základě toho byly navrženy vybrané částí plánu řízení a marketingového plánu s ohledem na velikost a specifika podniku. Součástí navržených plánů je časové rozvržení jednotlivých aktivit a pro marketingový plán je uveden i rozpočet. Rozpočet bere v úvahu nedostatečné množství volných finančních prostředků společnosti. V závěru práce jsou zhodnoceny navržené plány a s nimi i možnost vzniku rizik, která by mohla mít vliv na proveditelnost plánů. Práce bude sloužit společnosti jako plnohodnotný materiál při zavádění řídících a marketingových změn.cs
dc.format99 s. (172 781 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmalý podnikcs
dc.titleManagement a marketing malého podnikucs
dc.title.alternativeManagement and marketing of a small businessen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the introduction of marketing and management in a small business. It introduces Svíčkárna Rodas Šestajovice and Svíčkárna Rodas Plzeň, which are leisure centres for children and adults. The relationship between these entities is regulated by a franchise contract. The thesis is focused on franchisee Svíčkárna Rodas Plzeň. It was to evaluate the current management and marketing activities. On that basis, the selected parts of the management plan and marketing plan were designed with respect to the size and specifics of the business. The timing of each activity is a part of the proposed plan and for the marketing plan the budget is presented. The budget takes into consideration the inadequate amount of available funds of the company. In conclusion, all the proposed plans are evaluated together with probability of risk that could affect the feasibility of the plans. The thesis will serve the company as a valuable material for implementing management and marketing changes.en
dc.subject.translatedmanagementen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translateda small businessen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Hauerova.pdfPlný text práce2,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Hauerova_V.pdfPosudek vedoucího práce735,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hauerova_O.pdfPosudek oponenta práce596,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hauerova_P.pdfPrůběh obhajoby práce171,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/25461

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.