Název: Marta POTUŽNÍKOVÁ. Audi-Werbung 1909–1965. Eine medienwissenschaftliche Analyse Frankfurt am Main: Peter Lang 2015, ISBN 978-3-631-66525-1, 356 pages.
Autoři: Jakubec, Ivan
Citace zdrojového dokumentu: West Bohemian Historical Review. 2017, no. 1, p. 218-221.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: jiný
other
URI: https://ff.zcu.cz/khv/about/research/vbhr/archiv.html
http://hdl.handle.net/11025/26241
ISSN: 1804-5480
Klíčová slova: recenze
Klíčová slova v dalším jazyce: review
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2017)
Číslo 1 (2017)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jakubec.pdfPlný text46,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26241

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.