Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Erbertová, Andrea | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:01:26Z | |
dc.date.available | 2016-6-17 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:01:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-28 | |
dc.identifier | 70342 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/26969 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá asistenty pedagoga v Plzeňském kraji v inkluzivním prostředí mateřských škol. První kapitola teoretické části rozebírá problematiku dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a podpůrná opatření, shrnuje legislativní a kurikulární podmínky pro zajištění vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola shrnuje nejdůležitější informace o kompetencích asistentů pedagoga, financování a další legislativní uchopení. Výzkumná část je zaměřena na asistenty pedagoga v Plzeňském kraji. | cs |
dc.format | 38 s. (63 095 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70342 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cs |
dc.subject | podpůrná opatření | cs |
dc.subject | asistenti pedagoga | cs |
dc.title | Asistenti pedagoga v mateřské škole v Plzeňském kraji | cs |
dc.title.alternative | Assistants of the kindergarten teachers in Pilsen region | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with assistants of teachers in Plzeň Region in inclusive environment of kindergartens. First chapter of the theoretical part analyses issues of children with special educational needs and the support system, concludes legislative and curricular conditions to secure education for children with special educational needs. Second chapter summarises the most important information on competence of assistants of teachers, financial support and further legislative process. The practical part deals with assistants of teachers in Plzeň Region. | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | special educational needs | en |
dc.subject.translated | support system | en |
dc.subject.translated | assistants of teachers | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_2017_erbertova.pdf | Plný text práce | 1,65 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Erbertova VP030.pdf | Posudek vedoucího práce | 195,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Erbertova OP053.pdf | Posudek oponenta práce | 335,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Erbertova O076.pdf | Průběh obhajoby práce | 28,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/26969
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.