Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorErbertová, Andrea
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:26Z
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:26Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-28
dc.identifier70342
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26969
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá asistenty pedagoga v Plzeňském kraji v inkluzivním prostředí mateřských škol. První kapitola teoretické části rozebírá problematiku dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a podpůrná opatření, shrnuje legislativní a kurikulární podmínky pro zajištění vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola shrnuje nejdůležitější informace o kompetencích asistentů pedagoga, financování a další legislativní uchopení. Výzkumná část je zaměřena na asistenty pedagoga v Plzeňském kraji.cs
dc.format38 s. (63 095 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70342-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectasistenti pedagogacs
dc.titleAsistenti pedagoga v mateřské škole v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeAssistants of the kindergarten teachers in Pilsen regionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with assistants of teachers in Plzeň Region in inclusive environment of kindergartens. First chapter of the theoretical part analyses issues of children with special educational needs and the support system, concludes legislative and curricular conditions to secure education for children with special educational needs. Second chapter summarises the most important information on competence of assistants of teachers, financial support and further legislative process. The practical part deals with assistants of teachers in Plzeň Region.en
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedspecial educational needsen
dc.subject.translatedsupport systemen
dc.subject.translatedassistants of teachersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_2017_erbertova.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Erbertova VP030.pdfPosudek vedoucího práce195,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Erbertova OP053.pdfPosudek oponenta práce335,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Erbertova O076.pdfPrůběh obhajoby práce28,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26969

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.