Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKlailová, Michaela
dc.contributor.refereeAschenbrenner Vít, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-14
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:32Z-
dc.date.available2014-12-10
dc.date.available2018-01-15T15:03:32Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier64990
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27426
dc.description.abstractDiplomová práce: Hudební výchova na Základní škole při Dětském diagnostickém ústavu a Středisku výchovné péče v Plzni přibližuje problematiku speciálního vzdělávání žáků zejména s poruchami chování. Práce se věnuje i cílům vzdělávání v hudební výchově, kterých by žáci v Dětském diagnostickém ústavu, měli dosáhnout. Terénním výzkumem jsou zjištěny podmínky pro vzdělávání hudební výchovy v DDÚ v Plzni a je zodpovězena cílová otázka, zda je možné plnit Školní vzdělávací program pro hudební výuku, z důvodu neustálé obměny žáků v zařízení.cs
dc.format82 s. (105 511 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdiagnostický ústavcs
dc.subjectporuchy chovánícs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectspeciální vzdělávánícs
dc.titleHudební výchova na Základní škole Dětského diagnostického ústavu a Středisku výchovné péče v Plznics
dc.title.alternativeMusic education at Primary school of Children's Diagnostic Institution and Resort Nurture Solicitudeen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe title of this final thesis is "Musical Education at Children's diagnostic institute in Pilsen". The aim of the thesis is to introduce some important specifics of educating of pupils with behavioural disorders in music education and to explore if there is possibility to follow curriculum for music education which is similar to curriculum in common primary school. The text is divided into six main chapters. The method used for the research is the form of interview with the teachers and observation during the lessons of music education. úen
dc.subject.translatedchildren's diagnostic instituteen
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedbehavioural disordersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KLAILOVA_MICHAELA_DP.pdfPlný text práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klailova_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klailova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce549,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klailova_prubeh_obhajoby.jpgPrůběh obhajoby práce346,37 kBJPEGZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27426

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.