Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Suda, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Štréblová, Jaroslava | |
dc.contributor.referee | Vejvodová, Jana | |
dc.date.accepted | 2012-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:50:01Z | - |
dc.date.available | 2010-12-08 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:50:01Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-07 | |
dc.identifier | 43250 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/2745 | |
dc.description.abstract | Má práce je specializovaná na výzkum vypravěčských dovedností žáků I. st. ZŠ. V úvodu své práce jsem stanovila hypotézu, že úroveň slovní zásoby, tím pádem i výsledného produktu slohového útvaru vypravování, není dobrá. Vyjadřovací schopnosti žáků se snižují, využívání jazykových prostředků je nedostačující. Výzkum mé práce tuto hypotézu potvrdil. V diplomové práci navrhuji určitá motivační cvičení na rozšíření slovní zásoby, tudíž na její uplatnění v praxi. | cs |
dc.format | 60 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | invence | cs |
dc.subject | kompozice | cs |
dc.subject | stylizace | cs |
dc.subject | vypravování | cs |
dc.subject | slohový útvar | cs |
dc.subject | slovní zásoba | cs |
dc.subject | konkrétní adjektiva | cs |
dc.subject | konkrétní substantiva | cs |
dc.subject | osnova | cs |
dc.subject | koncept | cs |
dc.title | Rozvíjení vypravěčských dovedností žáků na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Development of narrative skills of elementary school pupils of the first degree | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a literatury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | My thesis is specialized in the research of narrative skills of elementary school pupils. At the beginning of my thesis I set out the hypothesis that the level of vocabulary, thus resulting product stylistic narrative unit isn't good. Pupils' communication skills are reduced, the use of language resources is insufficient. Research of my thesis has confirmed this hypothesis. In my thesis I propose a motivation exercises to expend the vocabulary, thus its application in practice. | en |
dc.subject.translated | invention | en |
dc.subject.translated | composition | en |
dc.subject.translated | stylization | en |
dc.subject.translated | recital | en |
dc.subject.translated | stylistic formation | en |
dc.subject.translated | vocabulary | en |
dc.subject.translated | specific adjectives | en |
dc.subject.translated | concrete nouns | en |
dc.subject.translated | scheme | en |
dc.subject.translated | draft | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Jaroslava Streblova - P060635.pdf | Plný text práce | 301,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
streblova.pdf | Posudek vedoucího práce | 431,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pdf(1).streblova.pdf | Posudek oponenta práce | 146,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pdf(2).streblova.pdf | Průběh obhajoby práce | 169,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/2745
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.