Název: Rozvoj kooperace v rámci center aktivit u žáků 1. ročníku na vybrané ZŠ v Plzni
Další názvy: Development in cooperation during activity centers for the 1st year students at select elementary school in Pilsen
Autoři: Roubalová, Andrea
Vedoucí práce/školitel: Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/27760
Klíčová slova: kooperace;kooperativní styl výuky;role žáka v kooperativním stylu výuky;role učitele v kooperativním stylu výuky;centra aktivit;znaky kooperativního učení;klíčové kompetence
Klíčová slova v dalším jazyce: cooperation;cooperative style of teaching;the role of students in the cooperative style of teaching;the role of the teachers in the cooperative style of teaching;the centers of activities;the features of cooperative learning;key competencies
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na rozvoj kooperace v rámci center aktivit u žáků 1. třídy vybrané základní školy v Plzni. Vysvětluje pojmy kooperace a kooperativní styl výuky. Popisuje roli žáka a učitele v kooperativním stylu výuky. Klíčovou roli této diplomové práce mají centra aktivit. V práci je popsáno jejich uspořádání, materiální vybavení a průběh práce. Poslední kapitolu tvoří praktická část, ve které dochází k analýze jednotlivých zadání úkolů v centrech aktivit. Práce poukazuje na to, že jsou v centrech aktivit zastoupeny základní znaky kooperace a na to, že zde dochází k rozvíjení jednotlivých klíčových kompetencí. Tuto hypotézu potvrdil také rozhovor s učitelkami plzeňské školy, které mají s prací v centrech dlouholetou zkušenost.
Abstrakt v dalším jazyce: This work is focused on the development of cooperation within centers of activities of students of the 1st class of the selected elementary school in Pilsen. It explains the terms of co-operation and the cooperative style of teaching. It describes the role of students and teachers in the cooperative style of teaching. The central role of this diploma thesis has activities centers. The work describes their layout, material equipment and the course of work. The last chapter is the practical part, which analyzes the assignment of tasks in the centers of activities. The work points out that the core features of the cooperative style of teaching are represented in the centers of activity and the development of individual key competencies. This hypothesis has also been confirmed by an interview with Pilsen school teachers, who have a long experience with work in centers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Roubalova.pdfPlný text práce3,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Roubalova VP037.pdfPosudek vedoucího práce204,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Roubalova OP036.pdfPosudek oponenta práce219,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Roubalova O055.pdfPrůběh obhajoby práce41,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27760

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.