Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVošmik, David
dc.contributor.authorLukáš, Radek
dc.contributor.refereeUzel, David
dc.date.accepted2012-09-03
dc.date.accessioned2013-06-19T06:50:18Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:50:18Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-08
dc.identifier47305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2812
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na simulaci skalární řízení asynchronního motoru. V teoretické části je popsáno, co to vlastně je skalární řízení, které prvky jsou potřeba a jak je realizujeme v simulačním programu. Nejvíce nás budou zajímat zapojení s čidlem a bez čidla otáček. Výstupem ze simulačního programu by měli být grafické závislosti důležitých veličin motoru. V závěru práce jsou porovnána jednotlivá zapojení pomocí výsledných grafických závislostí.cs
dc.format38 s., 8 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=47305-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmomentová charakteristikacs
dc.subjectmomentcs
dc.subjectzátěžný momentcs
dc.subjectmagnetický indukční tokcs
dc.subjectstatorová frekvencecs
dc.subjectrotorová frekvencecs
dc.subjectTrojfázový napěťový střídačcs
dc.subjectasynchronní motorcs
dc.subjectotáčkycs
dc.titleSimulace řízení asynchronního motorucs
dc.title.alternativeSimulation of the Induction Motor Controlen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektromechaniky a výkonové elektronikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is oriented on the simulation of scalar control of induction motor. In the theoretical part we will explain the term scalar control, which elements are needed and how to implement the simulation program. The most interesting information will be for us the connection with and without sensor of rotations. The output of the simulation program should be the graphical dependences of engine´s quantity. Finally we will compare the individual connection using the results of graphical dependences.en
dc.subject.translatedtorque characteristicsen
dc.subject.translatedtorqueen
dc.subject.translatedreaction torqueen
dc.subject.translatedmagnetic fluxen
dc.subject.translatedstator frequencyen
dc.subject.translatedrotor frequencyen
dc.subject.translatedthree-phase voltage inverteren
dc.subject.translatedinduction motoren
dc.subject.translatedspeeden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_-_Radek_Lukas.pdfPlný text práce1,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047305_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce288,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047305_oponent.pdfPosudek oponenta práce421,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047305_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce174,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2812

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.