Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Weissar, Petr | |
dc.contributor.author | Vacata, Jan | |
dc.contributor.referee | Křibský, Petr | |
dc.date.accepted | 2012-09-03 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:50:52Z | |
dc.date.available | 2012-06-28 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:50:52Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-08-24 | |
dc.identifier | 50914 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/2838 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá technologiemi DirectX a XNA od firmy Microsoft. Práce popisuje postupný vývoj těchto technologií a jejich porovnání.Také porovnává technologii XNA s nativními zobrazovacími prostředky operačního systému Windows a porovnává systémové požadavky jednotlivých technologií. Ověřuje nasazení na alternativních platformách. V příloze je uveden ukázkový kód ve třech různých verzích. | cs |
dc.format | 35 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50914 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | XNA | cs |
dc.subject | DirectX | cs |
dc.subject | GameStudio | cs |
dc.subject | grafika | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | hardware | cs |
dc.subject | C# | cs |
dc.subject | 3D | cs |
dc.subject | GDI | cs |
dc.title | Platforma aplikací XNA a vzorové řešení | cs |
dc.title.alternative | Application Platfom XNA and Samples | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.description.department | Katedra elektromechaniky a výkonové elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná elektrotechnika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is interested in technologies DirectX and XNA from Microsoft. The theme is about progress of these technologies and their comparsion. It also compares XNA with nativa application of OS Windows. Compares hardware requirements of each technology. It checks running of these applications on other platforms. Annex contains sample code for three versions. | en |
dc.subject.translated | XNA | en |
dc.subject.translated | DirectX | en |
dc.subject.translated | GameStudio | en |
dc.subject.translated | graphics | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.subject.translated | hardware | en |
dc.subject.translated | C# | en |
dc.subject.translated | 3D | en |
dc.subject.translated | GDI | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP.pdf | Plný text práce | 674,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
050914_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 385,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
050914_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 299,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
050914_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 115,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/2838
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace