Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorJandová, Tereza
dc.contributor.refereeSlavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2017-9-13
dc.date.accessioned2018-01-15T15:10:13Z-
dc.date.available2015-12-12
dc.date.available2018-01-15T15:10:13Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier64659
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28668
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá současnou problematikou didaktické transformace vzdělávacího obsahu, konkrétně formulací zadání výtvarných činností uvnitř edukačního procesu na 2. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a empirickou. V rámci první části jsou objasněna teoretická východiska práce. Jedná se především o vymezení pojmů obsah, cíl a učební úloha v rovině obecné a oborové didaktiky. Empirická část se soustředí na formulaci zadání výtvarných úkolů, jejího potenciálu a konkrétním činnostem žáků, jež tato formulace zakládá. Rovněž obsahuje akční výzkum, metodu, jež se zabývá zlepšováním pedagogické praxe.cs
dc.format59 s. (135 920 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícs
dc.subjectobecná didaktikacs
dc.subjectoborová didaktikacs
dc.subjectakční výzkumcs
dc.subjectvzdělávací obsahcs
dc.subjectvzdělávací cílcs
dc.subjectučební úlohacs
dc.titleZadání výtvarných úkolů jako předurčení vzdělávacího potenciálucs
dc.title.alternativeInstructions of Visual Tasks as Predestination of Educational Potentialen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with current issues of content and its methodological transformation. It focuses especially on school subject of Fine Arts and on providing proper instructions inside of teaching process in upper primary school of Czech educational system. Work is divided into two main sections - theoretical and empirical. The first part covers theoretical basis for the whole work. Those are primarily clarifying the term content, objectives, and tasks with their instructions, in the field of both fine art and general methodology. The empirical part focuses on process of giving instructions, their relationship to lesson objectives, and concrete students activities which this formulation forms. It also contains action research, the method, which deals with the issue of improvements inside the teaching process.en
dc.subject.translatedfine artsen
dc.subject.translatedframework education programme for elementary educationen
dc.subject.translatedteaching methodologyen
dc.subject.translatedfine arts teaching methodologyen
dc.subject.translatedqualitative researchen
dc.subject.translatedaction researchen
dc.subject.translatedcontent and objectivesen
dc.subject.translatedinstructionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
FINAL3 .pdfPlný text práce3,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Jandova Tereza_2017.pdfPrůběh obhajoby práce433,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Jandova Tereza_vedouci_Uhl Skrivanova_2017.pdfPosudek vedoucího práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Jandova Tereza_oponent_Slavik_2017.pdfPosudek oponenta práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28668

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.