Název: Koncept minulosti ve starověké Mezopotámii a možnosti jeho využití ve výuce dějepisu
Další názvy: The Concept of the Past in Ancient Mesopotamia and the Possibilities of its Use in Teaching History
Autoři: Král, Pavel
Vedoucí práce/školitel: Breitfelder Miroslav, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31575
Klíčová slova: mezopotámie;minulost;písemné prameny;dějepis
Klíčová slova v dalším jazyce: mesopotamia;past;written sources;history
Abstrakt: Tato diplomová práce má dvě části. Ta první se zabývá mezopotamským konceptem minulosti, to znamená způsobem, jak lidé ve starověké Mezopotámii přemýšleli o minulosti a jak s ní zacházeli. Tato část je založena na anylýze písemných pramenů. Druhá část diplomové práce je zaměřena na možnosti využití mezopotamského konceptu minulosti ve výuce dějepisu.
Abstrakt v dalším jazyce: This master thesis has two parts. The first one deals with the Mesopotamian concept of the past, that means the way how people in ancient Mesopotamia thought about the past and how they handled with it. This part is based mainly on an analysis of written sources. The second part of the thesis is focused on the possibilities of using the Mesopotamian concept of the past during the teaching of history.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kral Pavel 2018 - Koncept minulosti ve staroveke Mezopotamii a moznosti jeho vyuziti ve vyuce dejepisu.pdfPlný text práce698,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kral V.pdfPosudek vedoucího práce537,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kral O.pdfPosudek oponenta práce985,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kral P.pdfPrůběh obhajoby práce190,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31575

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.