Název: Podpora prosociálního chování: vytváření pravidel ve vybraných mateřských školách
Další názvy: Support Prosocial Behavior: Creating Rules in Selected Kindergartens
Autoři: Peroutková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Podpera Milan, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31660
Klíčová slova: předškolní věk;socializace;emoce;empatie;prosociální chování;efektivní komunikace;pravidla
Klíčová slova v dalším jazyce: pre-school age;socialization;emotions;empathy;prosocial behavior;effective communication;rules
Abstrakt: V teoretické části se zaměřuji na předškolní věk a s ním spojené vytváření pravidel a prosociální chování. V praktické části se zaměřuji na to, jak v mateřských školách vytvářejí pravidla mezilidského chování. Jak se dětem daří tyto pravidla dodržovat. Jaký má učitelka vztah a přístup k dětem a děti k sobě navzájem. Pomocí realizace integrovaného bloku bylo mojí snahou podpořit vzájemné prosociální chování a empatii dětí.
Abstrakt v dalším jazyce: In the theoretical part, I focus on pre-school age and associated rules and prosocial behavior. In the practical part, I focus on how to create rules of interpersonal behavior in kindergartens. How can children keep these rules. How does a teacher have a relationship and approach to children and children with each other. Through the implementation of the integrated block, my efforts were to support mutual pro-social behavior and empathy of children.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Finale_KP PDF.pdfPlný text práce4,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peroutkova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peroutkova OP.pdfPosudek oponenta práce617,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peroutkova O.pdfPrůběh obhajoby práce332,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31660

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.