Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLapáčková, Kristýna
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:22Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:22Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-6
dc.identifier74101
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31670
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá dítětem s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy a možnostmi a limity inkluze v preprimárním vzdělávání. Teoretická část má pět kapitol. V těch jsou vysvětleny základní pojmy speciální pedagogiky, druhy postižení, kombinované postižení a možné kombinace vad a poruch. Dále také je vysvětlena inkluze, její možnosti a podpůrná opatření. V praktické části jsou kazuistiky a výzkum, který byl zaměřen na kompetence učitele pro vzdělávání dětí s kombinovaným postižením v běžné MŠ.cs
dc.format55 s., iv s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectdětics
dc.subjectkombinované postiženícs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.titleDítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském krajics
dc.title.alternativeThe child with multiple disabilities in regular kindergarten - the possibilities and limits of inclusion in preschool education in the region of central Bohemiaen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with a child with multiple disability in regular kindergarten and the possibilities and limits of inclusion in prechool education. The theoretical part has five chapters. In these are explained the basic concepts of special pedagogy, types of disability, multiple disability and possible combinations of defects and disorders. It also explains inclusion, its possibilities and supportive measures. In the practical part are case studies and research focused on teacher competences for the education of children with multiple disabilities in regular kindergarten.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedmultiple disabilityen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedsupport measuresen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Kristyna Lapackova_pdf.pdfPlný text práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lapackova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lapackova OP.pdfPosudek oponenta práce980,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lapackova O.pdfPrůběh obhajoby práce376,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31670

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.