Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lapáčková, Kristýna | |
dc.date.accepted | 2018-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:13:22Z | - |
dc.date.available | 2017-6-12 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:13:22Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-6 | |
dc.identifier | 74101 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31670 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá dítětem s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy a možnostmi a limity inkluze v preprimárním vzdělávání. Teoretická část má pět kapitol. V těch jsou vysvětleny základní pojmy speciální pedagogiky, druhy postižení, kombinované postižení a možné kombinace vad a poruch. Dále také je vysvětlena inkluze, její možnosti a podpůrná opatření. V praktické části jsou kazuistiky a výzkum, který byl zaměřen na kompetence učitele pro vzdělávání dětí s kombinovaným postižením v běžné MŠ. | cs |
dc.format | 55 s., iv s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | kombinované postižení | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | podpůrná opatření | cs |
dc.title | Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji | cs |
dc.title.alternative | The child with multiple disabilities in regular kindergarten - the possibilities and limits of inclusion in preschool education in the region of central Bohemia | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with a child with multiple disability in regular kindergarten and the possibilities and limits of inclusion in prechool education. The theoretical part has five chapters. In these are explained the basic concepts of special pedagogy, types of disability, multiple disability and possible combinations of defects and disorders. It also explains inclusion, its possibilities and supportive measures. In the practical part are case studies and research focused on teacher competences for the education of children with multiple disabilities in regular kindergarten. | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | multiple disability | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | support measures | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Kristyna Lapackova_pdf.pdf | Plný text práce | 1,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lapackova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,2 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lapackova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 980,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lapackova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 376,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31670
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.