Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Blahník Vojtěch, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Goran, Petr | |
dc.contributor.referee | Talla Jakub, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-6-26 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:17:11Z | - |
dc.date.available | 2017-10-10 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:17:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-6 | |
dc.identifier | 75002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32195 | |
dc.description.abstract | Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku nabíjení a nabíjecích stanic pro elektrická vozidla. V první části je seznámeno s přehledem a rozdělením nabíjecích stanic spolu s používanými bateriemi a průběhem nabíjení. Dále je podrobněji popsaná topologie a funkce nabíjecí stanice CHAdeMo. Následně byla provedena u tohoto typu stanice simulace v programu PLECS, který je určen jako knihovna v prostředí Matlab/Simulink. Model spolu s výslednými průběhy bude popsán a proběhne ověření jeho funkčnosti vzhledem k předpokladům zjištěným v předchozích částech práce. | cs |
dc.format | 40 s. (38 325 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | nabíjecí stanice | cs |
dc.subject | elektromobil | cs |
dc.subject | baterie | cs |
dc.subject | nabíjení | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | chademo | cs |
dc.title | Nabíjecí stanice pro elektrické vozidlo | cs |
dc.title.alternative | Charging station for electric vehicle | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The submitted bachelor thesis is focused on the issue of charging and charging stations for electric cars. In the first part, there is acquainted with the overview of the charging stations together with the used batteries and the charging process. The topology of CHAdeMo charging station and the necessary operations for successful function are described in second part. Subsequently, a simulation of this station was made in the PLECS program, which is designated as a library in the Matlab / Simulink environment. The model along with the results, will be described and will be checked functionality against the assumptions found in the previous sections. | en |
dc.subject.translated | charging station | en |
dc.subject.translated | electric vehicle | en |
dc.subject.translated | battery | en |
dc.subject.translated | simulation | en |
dc.subject.translated | chademo | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Nabjieci_stanice_pro_eletricka_vozidla_Petr_Goran.pdf | Plný text práce | 16,3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
075002_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 320,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
075002_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 379,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
075002_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 178,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32195
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace