Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBlahník Vojtěch, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorGoran, Petr
dc.contributor.refereeTalla Jakub, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-26
dc.date.accessioned2019-03-15T10:17:11Z-
dc.date.available2017-10-10
dc.date.available2019-03-15T10:17:11Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-6
dc.identifier75002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32195
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku nabíjení a nabíjecích stanic pro elektrická vozidla. V první části je seznámeno s přehledem a rozdělením nabíjecích stanic spolu s používanými bateriemi a průběhem nabíjení. Dále je podrobněji popsaná topologie a funkce nabíjecí stanice CHAdeMo. Následně byla provedena u tohoto typu stanice simulace v programu PLECS, který je určen jako knihovna v prostředí Matlab/Simulink. Model spolu s výslednými průběhy bude popsán a proběhne ověření jeho funkčnosti vzhledem k předpokladům zjištěným v předchozích částech práce.cs
dc.format40 s. (38 325 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnabíjecí stanicecs
dc.subjectelektromobilcs
dc.subjectbateriecs
dc.subjectnabíjenícs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectchademocs
dc.titleNabíjecí stanice pro elektrické vozidlocs
dc.title.alternativeCharging station for electric vehicleen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted bachelor thesis is focused on the issue of charging and charging stations for electric cars. In the first part, there is acquainted with the overview of the charging stations together with the used batteries and the charging process. The topology of CHAdeMo charging station and the necessary operations for successful function are described in second part. Subsequently, a simulation of this station was made in the PLECS program, which is designated as a library in the Matlab / Simulink environment. The model along with the results, will be described and will be checked functionality against the assumptions found in the previous sections.en
dc.subject.translatedcharging stationen
dc.subject.translatedelectric vehicleen
dc.subject.translatedbatteryen
dc.subject.translatedsimulationen
dc.subject.translatedchademoen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nabjieci_stanice_pro_eletricka_vozidla_Petr_Goran.pdfPlný text práce16,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075002_oponent.pdfPosudek oponenta práce320,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075002_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce379,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075002_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce178,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32195

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.