Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Divišová Lucie, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Borsiczká, Martina | |
dc.contributor.referee | Fenclová Marie, Doc. PhDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2018-6-4 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:17:20Z | - |
dc.date.available | 2017-9-4 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:17:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-30 | |
dc.identifier | 74277 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32219 | |
dc.description.abstract | Práce přináší nový pohled na odvětví haute couture a na tvorbu Coco Chanel a Christiana Diora, především na jejich vliv na současné módní návrháře. S pomocí výzkumu a studia odborné literatury srovnává aktuální pozici haute couture s pozicí, jakou zaujímala ve dvacátých a padesátých letech 20. století. Prostřednictvím těchto získaných údajů se autorka snaží zjistit, zdali může být haute couture dvacátých a padesátých let považována za nesmrtelnou. | cs |
dc.format | 92 s. (83 804 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | haute couture | cs |
dc.subject | coco chanel | cs |
dc.subject | christian dior | cs |
dc.subject | móda | cs |
dc.subject | tradice | cs |
dc.subject | inovace | cs |
dc.subject | módní návrháři | cs |
dc.subject | módní značky | cs |
dc.subject | módní průmysl | cs |
dc.subject | módní trendy | cs |
dc.title | Nesmrtelnost francouzské haute couture 20. a 50. let 20. století | cs |
dc.title.alternative | The Immortality of the French Haute Couture of the 1920s and 1950s | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Filologie | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis brings a new point of view to haute couture and creation of Coco Chanel and Christiana Dior, especially on their influence on contemporary fashion designers. Via research and study of professional literature it compares the current position of haute couture with the position it occupied in the 1920s and 1950s. Through the agency of the information obtained, the author tries to find out whether the haute couture of the 1920s and 1950s can be considered immortal. | en |
dc.subject.translated | haute couture | en |
dc.subject.translated | coco chanel | en |
dc.subject.translated | christian dior | en |
dc.subject.translated | fashion | en |
dc.subject.translated | tradition | en |
dc.subject.translated | innovation | en |
dc.subject.translated | fashion designers | en |
dc.subject.translated | fashion brands | en |
dc.subject.translated | fashion industry | en |
dc.subject.translated | fashion trends | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Borsiczka Martina - bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 3,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Borsiczka - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 463,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Borsiczka - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 781,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Borsiczka - obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 238,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32219
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.