Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJežek Jiří, Doc. RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHamor, Mykola
dc.contributor.refereePosová Darina, RNDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:07Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:18:07Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier75451
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32312
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na image města Plzně. Na začátku práce jsou teoreticky vymezeny pojmy image a identita. Dále se teoretická část zabývá charakteristikou městského marketingu jako nástroje pro tvorbu a zlepšení image. V městském marketingu je vysvětlen pojem marketingový mix obce, marketingové strategie města a městská komunikace. Praktická část charakterizuje město Plzeň jako takové. Hlavním cílem praktické časti je provedení empirického výzkumu pomocí dotazníkového šetření. Výzkum je zaměřen především na image města Plzně a jeho vnímání cílovou skupinou. Cílovou skupinou jsou studenti Západočeské univerzity v Plzni. Na základě tohoto výzkumu jsou vytvořena marketingová opatření, která mohou pomoci k pozitivnímu vnímání image města Plzně.cs
dc.format70 s. (89 913 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectimagecs
dc.subjectidentitacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectměsto plzeňcs
dc.titleImage města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plznics
dc.title.alternativeThe Image of the Pilsen City from the perspective of students University of West Bohemiaen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programGeografiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the image of the city of Pilsen. At the beginning of the thesis, the concepts of image and identity are theoretically defined. The theoretical part deals with the characteristics of urban marketing as a tool for creating and improving the image. The concepts of a community marketing mix, city marketing strategies and urban communication are explained in the urban marketing. The practical part characterizes the city of Pilsen. The main aim of the practical part is to carry out empirical research through a questionnaire survey. The research is primarily focused on the image of the city of Pilsen and a perception of a target group. The target group consists of students of the University of West Bohemia in Pilsen. Based on this research, marketing measures that can help to the positive perception of the image of the city of Pilsen are created.en
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedidentityen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedcity pilsenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mykola_Hamor_K15B0432P.pdfPlný text práce2,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hamor.PDFPosudek vedoucího práce551,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hamor_0.PDFPosudek oponenta práce629,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hamor_1.PDFPrůběh obhajoby práce221,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32312

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.