Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBeranová, Kateřina
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:13Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2019-03-15T10:18:13Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-11
dc.identifier72798
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32318
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá sdílením dobré praxe v oblasti inkluzivního vzdělávání a uvádí poznatky o tom, jak toto sdílení probíhá a jaký má přínos pro zúčastněné. První část teoretické části diplomové práce se věnuje vymezení hlavních pojmů týkajících se inkluzivního vzdělávání a vysvětlení rozdílu mezi integrací a inkluzí. Dále pak předkládá shrnutí české legislativy týkající se inkluze a zaměřuje se na ukazatele úspěšné inkluzivní školy. V druhé části teoretické části je pozornost věnována sdílení dobré praxe, možnostem sdílení a vymezení konkrétních příkladů, jak se dá dobrá praxe sdílet. Výzkumná část se zabývá specifikací sdílení dobré praxe mezi zástupci partnerských škol. Pomocí ankety a rozhovoru jsou vyhodnocovány odpovědi na otázky týkající se sdílení dobré praxe.cs
dc.format64 s. (92 803 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectsdílení dobré praxecs
dc.subjectdobrá praxecs
dc.subjectseminářcs
dc.subjectworkshopcs
dc.subjectkulatý stůlcs
dc.subjecthospitace.cs
dc.titleSdílení dobré praxe v oblasti inkluzivního vzdělávání na základních školách v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeSharing good practice in the field of inclusive education in primary schools within the Pilsen regionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the sharing of good practice in the field of inclusive education and it provides information on how this sharing takes place and what benefits it has for the participants. The first part of the diploma thesis theoretical part deals with defining the main concepts of inclusive education and explains the difference between integration and inclusion. It also presents a summary of the Czech legislation on inclusion and focuses on the indicators of a successful inclusive school. In the second part of the theoretical part, the attention is paid to sharing of good practice, sharing opportunities and defining concrete examples of how good practice can be shared. The research paper deals with the specification of sharing good practice among partner schools representatives. Polls and interviews evaluate responses to good practice sharing questions.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedsharing good practiceen
dc.subject.translatedgood practiceen
dc.subject.translatedseminaren
dc.subject.translatedworkshopen
dc.subject.translatedround tableen
dc.subject.translatedhospitality.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranova OP.pdfPosudek oponenta práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranova O.pdfPrůběh obhajoby práce368,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32318

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.