Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠrámková Petra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorProuzová, Kateřina
dc.contributor.refereeBenešová Daniela, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:52Z-
dc.date.available2017-5-26
dc.date.available2019-03-15T10:25:52Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-11
dc.identifier74177
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33219
dc.description.abstractV kvalifikační práci jsme posoudili vliv tréninkového procesu na posturální funkci (její statickou i dynamickou složku) dětí mladšího školního věku, jejichž sportovním zaměřením je tenis. Prostřednictvím diagnostických metod jsme provedli vstupní šetření, na základě jehož výsledků jsme sestavili intervenční kompenzační program. Program byl zařazen do tréninkového procesu po dobu 5 měsíců. Na závěr byla provedena výstupní diagnostika, analýza a komparace výsledků a zhodnotili jsme účinnost zvolené intervence.cs
dc.format56 s. (62125 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectposturální funkcecs
dc.subjectteniscs
dc.subjectděti školního věkucs
dc.subjectkompenzacecs
dc.subjectintervenční programcs
dc.titleVliv tréninkového procesu v tenisu na posturální funkci dětí školního věkucs
dc.title.alternativeThe influence of the tennis training process on the postural function of school-age childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the qualification work we evaluated the influence of the training process on the postural function (its static and dynamic part) of younger school age children who are focued on tennis. Using diagnostic methods we made an initial survey and on the base of its results we prepared an intervention compensation program. The program has been included in the training process for 5 months. Finally, the output diagnostics, analysis and comparison of the results were performed and we evaluated the efficiency of the chosen intervention.en
dc.subject.translatedpostural functionsen
dc.subject.translatedtennisen
dc.subject.translatedschool-age childrenen
dc.subject.translatedcompensationen
dc.subject.translatedintervention programen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Prouzova Katerina.pdfPlný text práce2,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prouzova Katerina - VP.pdfPosudek vedoucího práce185,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prouzova Katerina - OP.pdfPosudek oponenta práce209,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prouzova Katerina.pdfPrůběh obhajoby práce69,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33219

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.