Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLinda, Jiří
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:26:31Z-
dc.date.available2016-12-9-
dc.date.available2019-03-15T10:26:31Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-28
dc.identifier72797
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33291
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo ověřit, zda komiksy skutečně hrají tak důležitou roli na poli vzdělávacích nástrojů ve výuce cizího jazyka, jak se všeobecně prezentuje odbornou veřejností všude ve světě. Práce se snaží mimo jiné zjistit nejen efektivitu sekvenčního umění ve výuce, ale i samotný zájem studentů o toto médium v hodinách cizího jazyka ve smyslu vítaného zpestření.cs
dc.format80 s. (97 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomikscs
dc.subjectkomiks ve výuce ajcs
dc.subjectrozvoj čtenářské gramotnostics
dc.subjectvizuální podpora ve výuce ajcs
dc.subjectkomiksové stripycs
dc.subjecthumor v hodinách ajcs
dc.subjectefl vyučovací metodycs
dc.titleVyužívání komiksů při výuce žáků druhého stupně ZŠ v hodinách anglického jazykacs
dc.title.alternativeUsing Comics with Lower-Secondary School English Language Learnersen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of the thesis was to examine whether comics in the role of an educative tool were that efficient and desired among learners in L2 classes as the theoretical studies and practical suggestions of experts worldwide generally implied. Their educative value was compared to standard only text tasks to see better students' preferences.en
dc.subject.translatedcomicsen
dc.subject.translatedcomics in english classesen
dc.subject.translateddevelopment of reading literacyen
dc.subject.translatedvisual support in learning englishen
dc.subject.translatedcomic stripsen
dc.subject.translatedhumour in english classesen
dc.subject.translatedefl teaching methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Linda_MA_Thesis_complete DONE.pdfPlný text práce5,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Linda_GK_ved.pdfPosudek vedoucího práce675,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Linda_MP_opon.pdfPosudek oponenta práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Linda obh.pdfPrůběh obhajoby práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33291

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.