Název: Komunikační plán vybrané společnosti
Další názvy: Communication plan of chosen company
Autoři: Šponerová, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33440
Klíčová slova: komunikační plán;služby;marketing;situační analýza;média
Klíčová slova v dalším jazyce: communication plan;services;marketing;situation analysis;media
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na tvorbu komunikačního plánu u vybrané společnosti, která se zabývá úklidovou činností. Proto jsou v první části práce uvedeny definice služeb, jejich klasifikace, hodnocení a kvalita, cenové strategie a vývoj služeb. Následně je uvedeno komunikační plánování, pod které spadá situační analýza, etapy komunikačního plánu a komunikační mix. Velká pozornost je věnována empirické části, která zahrnuje představení vybrané společnosti a hlavně tvorbu komunikačního plánu právě pro tuto společnost. Nejdříve byla provedena situační analýza, následně definovány cíle komunikačního plánu, harmonogram i rozpočet. Tato práce je plně využitelná v praxi pro danou společnost, která může tyto doporučení i návrhy aplikovat a zakomponovat do svých marketingových aktivit.
Abstrakt v dalším jazyce: Submitted thesis is focused on creation of a communication plan of a chosen company,which is occupied with cleaning services. As first, there are defined services in general, then their classification, evaluation, quality, pricing strategy and evolution. Afterwards there is presented the communication plan which contains a site analysis, phases of the communication plan and communication mix. A significant attention is given to the empirical part which describes the chosen company and mainly the creation of the communication plan. In the very beginning, the site analysis was carried out and after that the goals, the schedule and the budget of the communication plan were set. This thesis can be fully put in place for the chosen company that can apply it to its marketing activities.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sponerova.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sponerova_v.pdfPosudek vedoucího práce612,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sponerova_o.pdfPosudek oponenta práce766,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sponerova_p.pdfPrůběh obhajoby práce167,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33440

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.